wtorek, 15 maja 2018

stosik styczeń-kwiecień


W ciągu tych kilku miesięcy przybyła do mnie góra książek, mimo że starałam się tego unikać, bo ilość mojego wolnego czasu nie pokrywa się niestety z czasem na chociaż część z tych pozycji. W miarę możliwości czytam i piszę o nich dla Was, także proszę o wyrozumiałość. A tymczasem...kto chce zobaczyć nowe książki?!


Większość wymienionych przez mnie książek w tym stosie to egzemplarze do recenzji, ponieważ brakuje mi już miejsca na nowe pozycje i bardzo pilnuję się, by ich nie kupować. Mimo wszystko popełniłam kilka książkowych grzeszków i nie żałuję. Od góry są to:
Jej wysokość P. - zabawna i moralizatorska historia wysokiej dziewczyny;
Serce to samotny myśliwy - mój własny zakup w supermarkecie, jeszcze przede mną;
Na krawędzi wszystkiego - prezent od kochanej Wiktorii, niestety także przede mną;
Mów do mnie - książka o utracie i radzeniu sobie z żałobą
Cudowny chłopak - poza recenzją porównywałam tę książkę z filmem - link tu
Gra o wszystko - historia Molly Bloom - od narciarki do królowej kasyn


Kobieca Moc - opowieść o sile płci pięknej
Unf*ck Yourself. Napraw się - książka dająca kopniaka do działania, recenzja wkrótce
Szeptucha, Noc Kupały, Żerca - pierwsze trzy tomy historii o Gosławie i Mieszku, czyli co by było gdyby Mieszko I nie przyjął chrztu, recenzja drugiego i trzeciego tomu wkrótce


Martwa jesteś piękna - historia o "artyście" utożsamiającym sztukę z martwymi ciałami i reporterce kryminalnej;
Śmierć w Chateau Bremont - kryminał z Francją w tle, recenzja wkrórce;
Kobieta w oknie - historia, która sprawia, że nie tylko bohaterowie mają problemy z odróżnieniem co jest prawdą, a co wymysłem;
Pułapka uczuć, Nieprzekraczalna granica, Ta dziewczyna - historia Layken i Willa, czyli CoHo jaką znamy i kochamy, recenzja trzeciego tomu wkrótce;


Royce Rolls - historia rodziny jak z telewizyjnego programu, recenzja wkrótce
Co zdarzyło się w Lake Falls, Ucieczka z Lake Falls, Droga do Lake Falls - historia Vic, Obcego i urokliwego miasteczka Lake Falls, recenzje drugiego i trzeciego tomu wkrótce

Pozycje z tego stosiku, poza Immunitetem, wypożyczone są z biblioteki . Są to: Dr Jekyll and Mr Hyde, Sense and Sensibility. Rozważna i romantyczna, Pustułka, Naznaczeni śmiercią. Przeczytałam póki co jedynie Sense and Sensibility.

Trochę tych książek się nazbierało i od samego kwietnia mam już prawie dwadzieścia pozycji do nowego stosiku. Jeśli znacie jakąś książkę i z czystym sumieniem możecie mi ją polecić do przeczytania w pierwszej kolejności, będę wdzięczna. Jeśli zaś nie znacie, a jej recenzja jest wrzucona, to serdecznie zapraszam do czytania!

10 komentarzy:

  1. Miłego czytania książek których jeszcze nie znasz :) bardzo jestem ciekawa jak ci się podobała Rozważna i Romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Co do "Rozważnej..." książka była bardzo dobra i z chęcią do niej kiedyś wrócę!

      Usuń
  2. Szeptucha, Noc Kupały, Żerca, trzy książki Hoover, Na krawędzi wszystkiego już na mojej półce. Cudownego chłopaka już czytałam i to absolutnie przepiękna powieść.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Cudowny chłopak" i "Kobieta w oknie" przeczytałam, przede mną jeszcze "Martwa jesteś piękna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Martwa jesteś piękna" to ciekawa książka, choć miałam też do niej kilka zarzutów ;)

      Usuń
  4. Sporo dobroci Ci się nazbierało :) Serię "Szeptucha" pani Miszczuk bardzo lubię. Teraz poluję na "Przesilenie". Natomiast w dalszych planach mam "Cudownego chłopaka".
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dużo ich się nazbierało, a ja nawet nie wiem kiedy :o Mam nadzieję, że kolejne tomy "Szeptuchy" również mnie zauroczą :)

      Usuń
  5. Spokojnie, kiedyś przeczytasz! :D Też mnie takie stosy czekają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KIEDYŚ to bardzo piękne i odległe słowo :D Nadrobimy wszystko po maturze!

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...