poniedziałek, 9 października 2017

wrześniowy stosik!

 
Wrzesień był obfity nie tylko pod względem przeczytanych książek - przybyło ich do mnie również niemało.


Kupiłam mnóstwo świetnych książek, jednak najbardziej zadowolona jestem z serii Harry Potter w cudownych nowych okładkach, a także z Pisane szkarłatem Anne Bishop. Tę książkę czytałam w formie e-booka i długo czekałam na własny egzemplarz, ale udało mi się go wreszcie kupić. Dwór mgieł i furii kupiłam wraz z Harry'm Potter'em - mam zamiar poznać tę serię, więc od razu postanowiłam się zaopatrzyć w drugi tom. Tajemnicę Black Rabbit Hall i Słowika kupiłam w dwupaku, ponieważ o Słowiku słyszałam od samej premiery dużo pozytywnych opinii. Obie książki jeszcze przede mną, ale mam nadzieję, że się nie zawiodę. Linię serc oraz Nothing more mam z wymiany. Z Rowell się średnio lubimy, ale mam nadzieję, że ta książka mnie bardziej zaskoczy od poprzednich, a co do Nothing more, to czytałam drugi tom o Landonie i byłam zadowolona. Notatki samobójcy również wyhaczyłam na internecie za niewielką sumę, ale zaciekawiła mnie fabuła, więc nie mogłam jej sobie odmówić.


O wiele więcej wyhaczyłam podczas przechadzki po empiku, a kilka dni później w tej samej galerii, lecz w Świecie książki za niską kwotę kupiłam Franco. Póki co pierwsza książka jest za mną, ale czekam na wolny moment, by i o tym świetnym muzyku (z książek Promyczek oraz Gus) poczytać.


Ludzie na drzewach, Sekretnik Szeptuchy, Obsesja oraz Powrót to książki od Grupy Wydawniczej Foksal. Miasto świętych i złodziei mam od Wydawnictwa Initium, Młody świat od Wydawnictwa Insignis, a Najtwardszą stal od Wydawnictwa Akurat.


Gdzie robiłam zakupy?
*seria HP - taniaksiazka.pl
*Pisane szkarłatem -olx.pl
* Dwór mgieł i furii - taniaksiazka.pl
*Tajemnica Black Rabiit Hall - biedronka
*Słowik - biedronka
*Linia serc - wymiana na instagramie*
*Nothing more - wymiana na instagramie
*Notatki samobójcy - olx.pl
*O wiele więcej - empik
*Franco - Świat książki

Co polecacie mi przeczytać najpierw? Część książek jest już zrecenzowana (niebieskie, podlinkowane tytuły), ale mimo tego zostało mi sporo do poznania i -może- kochania :)

*zapraszam do śledzenia mojego story (zmu_booklover) oraz snapchata (zmu_booklover), ponieważ tam na bieżąco wrzucam moje update'y

15 komentarzy:

  1. Wow, ile książek. Udanej lektury i dużo czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele książek widzę <3 Sama wymieniłam się niedawno za "Dwór mgieł i furii", ponieważ uznałam że warto mieć pod ręką od razu drugi tom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam wczoraj "Dwór cierni i róż" i zdecydowanie warto mieć ten drugi tom! :D

      Usuń
  3. Widzę kilka tytułów, które chciałabym przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka tytułów, które chciałabym przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to bym od razu rzuciła się na Pottera :D
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taki plan, ale plany się zmieniły :D Planuję zrobić sobie maraton w trakcie świąt :)

      Usuń
  6. "Pisane szkarłatem" nie czytało mi się za dobrze, za to "Dwór mgieł i furii" uwielbiam :) "Słowika" i "Linię serc" mam w planie, ale raczej nie w najbliższym.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby i mnie "Dwór mgieł i furii" zachwycił, bo pierwszy tom zdecydowanie to zrobił :)

      Usuń
  7. Same perełki! :)

    Pozdrawiam,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...