wtorek, 31 października 2017

Podsumowanie października!

(niestety musiałam tym razem zrezygnować ze sklejki książkowej na rzecz kwiatków, gdyż nie zrobiłam wszystkiego na czas, ale od przyszłego miesiąca wracam do tego!)

Październik był dla mnie powrotem po dłuższej nieobecności w szkole, nadrabianiem zaległości, próbami wykopania się spod góry nauki i ponowną chorobą :)

Przeczytałam:
1. Behawiorysta - Remigiusz Mróz (496 stron)
2. Młody świat - Chris Weitz (360 stron)
3. Zdobyć Rosie. Początek gry - Kirsty Moseley (320 stron)
4. Listy do utraconej - Brigid Kemmerer (416 stron)
5. Nothing more - Anna Todd (320 stron)
6. Mroczne zakamarki - Kara Thomas (416 stron)
7. Pamiętnik narkomanki - Barbara Rosiek (294 strony)
8. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas (528 stron)
9. Powrót - Varian Johnson (226 stron)
10. Bez winy - Mia Sheridan (416 stron)
11. Ponad wszystko - Nicola Yoon (328 stron)
12. Co przyniesie wieczność? - Jennifer L. Armentrout (576 stron)
13. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas (768 stron)
14. Dwór skrzydeł i zguby - Sarah J. Maas (846 stron)
15. Mirror, mirror - Cara Delavingne (400 stron)
16. Giaur - G.G. Byron (84 strony)
17. Konrad Wallenrod - Adam Mickiewicz (112 stron)
18. Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz (386 stron) re-reading
19. Dziady - Adam Mickiewicz - (292 strony)
20. Wybór liryków - Adam Mickiewicz (96 stron)

Liczba stron: 7 680
Dziennie: 247

Obejrzane:
1. Diagnoza - 8 odcinków
2. The 100 - 1 odcinek
3. The Vampire Diaries - 51 odcinków
4. Niezniszczalni 2 (film)
5. Lucyfer - 4 odcinki
6. TO (film)
7. Egzorcyzmy Annelise Michel (film)

Październik?
Po raz pierwszy w życiu leżałam w szpitalu i nie było tak strasznie źle, jak myślałam, ale wolałabym tam nie wracać. Jedynym plusem był fakt, że przeczytałam wówczas w całości sporo książek. Starałam się w miarę regularnie tu coś wrzucać, ale z tym było różnie, choć i tak jestem zadowolona z ilości recenzji w tym miesiącu - mam nadzieję, że wy również. Przeczytałam sporo naprawdę dobrych książek i gdyby nie problemy zdrowotne (i szkolne), to ten miesiąc mogłabym uznać za jeden z bardzo udanych.

Listopad?
Szykuje mi się jedna dość ważna olimpiada pod koniec, a poza tym w szkole norma. Pojawi się tu niedługo kilka recenzji o bardzo ciekawych książkach, więc mam nadzieję, że będziecie zaglądać. Na dniach wrzucę też stosik, a uwierzcie mi, że będzie na co popatrzeć! Chociaż nie udało mi się być na tegorocznych KTK, to nowych książek jest całkiem sporo.

Jak wam minął ten miesiąc? Czytaliście coś fajnego? Może macie do polecenia jakieś filmy lub seriale?

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiej ilości czasu, że udało Ci się przeczytać tyle książek! Wspaniały wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalejesz :D Piękny wynik! "Bez winy" i "Co przyniesie wieczność" również mam za sobą. Podobnie Dwory - oprócz ostatniego tomu, bo ten planuję na listopad :)
    Czekam na stosik :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach się pojawi :D A "Dwór skrzydeł i zguby" bardzo polecam!

      Usuń
  3. Ile książek :D Pozazdrościć, że tyle udało Ci się przeczytać :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik! Niesamowite, że udało Ci się znaleźć czas na tyle książek i jeszcze seriale!
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam także do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...