środa, 6 lipca 2022

Podsumowanie czerwca!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

Czerwiec - miesiąc zaliczeń i początku sesji, a w moim przypadku wszystkich egzaminów. Jak myślicie, mimo tego udało mi się znaleźć czas na czytanie?
 

Przeczytane:

1. The Inheritance Games - Jennifer Lynn Barnes (400 stron)

2. Legenda o popiołach i wrzasku - Anna Bartłomiejczyk, Marta Gajewska (600 stron)

3. Szkło - Emil Marat (190 stron)

4. Prowadź swój pług przez kości umarłych - Olga Tokarczuk (320 stron)

5. Charlotte Bronte i jej siostry śpiące - Eryk Ostrowski (624 strony)

6. Dobry opiekun - Charles Graeber (400 stron)

7. Loveless - Alice Oseman (448 stron)

8. Księga nocy - Holly Black (528 stron)

9. She Drives Me Crazy - Kelly Quindlen (320 stron)

10. Nic Wam nie jestem winna - Laura Steven (360 stron)

11. Historia pszczół - Maja Lunde (520 stron)

12. Z pamiętnika początkującego psychiatry - Adam Stern (368 stron)

13. Wszyscy wiedzą. O zabójstwach czarnych w Ameryce - Jill Leovy (416 stron)


Liczba stron: 5 494

Dziennie: 183


Obejrzane:

a) seriale:

1. Forecasting Love and Weather (k-drama) - 9 odcinków

2. Wrong Side of the Tracks - 1. sezon (8 odcinków)

3. Real Detective - 2. sezon (8 odcinków)

4. Catching Killers - 2 sezony (8 odcinków) 

5. 42 Days of Darkness - 1. sezon (6 odcinków)

6. Blood of Zeus (anime) - 1. sezon (8 odcinków)

7. Roman Empire - 1. sezon (6 odcinków)

8. The Lincoln Lawyer - 2 odcinki

9. The Uncanny Counter (k-drama) - 12 odcinków

10. The Marked Heart - 1 odcinek


b) filmy:

1. The Da Vinci Code / Kod da Vinci (2006)

2. Stand by me / Stań przy mnie (1986)


Czerwiec? 

Czerwiec był niezwykle wyczerpującym miesiącem. Jak przystało na studia - nie obyło się bez zaliczeń z każdego przedmiotu, zerówek i egzaminów. Niemal wszystko poszło pomyślnie, więc w lipcu czeka mnie jedno zaliczenie i wakacje! 

Pomiędzy nauką przeplataną z wlewaniem w siebie zbyt dużych ilości kawy, starałam się czytać i oglądać w ramach odpoczynku. Faktyczny czas na czytanie przyszedł dopiero po ostatnim czerwcowym egzaminie i w mniej niż tydzień pochłonęłam siedem książek (7-13)! Najlepszymi tytułami z tego miesiąca okazały się: Loveless i Nic Wam nie jestem winna, ale o większości postaram się na dniach napisać. Filmowo wyszlo 50/50 - Kod da Vinci mnie zawiódł, ale filmem Stań przy mnie jestem zachwycona.

Lipiec?

W lipcu czeka mnie jeden egzamin, a po nim upragnione wakacje. Jak co roku czeka mnie praca, ale planuję również sporo odpocząć, bo za mną bardzo wyczerpujący rok i przede mną niewiele łaskawszy. Jeśli teraz w wakacje nie nabiorę sił, to może być ciężko, dlatego postaram się odpoczywać, głównie z bliskimi, ale i książkami! Oraz serialami i filmami, bo zaległości mam dużo...


Jak minął Wam czerwiec? Co czytaliście, a co oglądaliście?

2 komentarze:

  1. Gratuluję owocnego miesiąca ❤️
    Mi się udało zapoznać się z 8 książkami, a miesiąc był... dziwny

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...