środa, 30 sierpnia 2017

Poczuj Lato Book Tag

  

Już od dawien dawna nie było tu żadnego tagu, więc gdy wypatrzyłam ten u Sherry postanowiłam się do niego nominować. Miłego czytania!

Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje
Jako, że postanowiłam wrzucić ten tag na sam koniec wakacji muszę sobie zmienić nieco to pytanie. Na wakacjach bardzo chciałam przeczytać Lalkę Prusa, która w nowym roku szkolnym będzie moją lekturą, ale i Gusa, którego planowałam przeczytać od dawna. Na szczęście udało mi się poznać obie.

Książka z żółtą lub niebieską okładką
Na chwilę obecną myślę o Marlene.

Plażowy must have
Nie lubię czytania w pełnym słońcu, szczególnie wśród tłumów, ale gdyby nie to, to na plażę wybrałabym się z jakąś lekką lekturą, może z Nothing less.

Książka z okładką, która kojarzy się z wakacjami
Tak jak Sherry pomyślałam od razu o Lecie drugiej szansy. Okładka jest wyjątkowo wakacyjna, a książka przyjemna.

Powieść, która wywołała słoneczny uśmiech
W ostatnim czasie była to książka Leisy Rayven - Zły Romeo. Bohaterka była tak śmieszna (z zachowania), że niejednokrotnie uśmiałam się podczas czytania.

Książka, przez którą wylałaś morze łez
Promyczek, Gus, Dziesięć płytkich oddechów, Hopeless... Osoby dłużej odwiedzające Psok znają już na pamięć te tytuły ;)

Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałabyś uczestniczyć
Bal w Hogwarcie! Z reguły imprezy w książkach nie kończą się dobrze, ale do Hogwartu z chęcią bym się przeniosła.

Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze
Cudna Idealna chemia, śmieszne i przyjemne Ucho od śledzia, zachwycający Chłopcy... Takich powieści jest naprawdę wiele i ciężko wybrać jedną.

Powieść, do której musiałaś dojrzeć jak kwiat
Wydaje mi się, że Rok 1984 i Lolita. Te powieści zaczynałam już po kilka razy (będąc młodszą) i ciężko mi szło. Wydaje mi się, że jak zrobię do drugiej z nich kolejne podejście - planuję jeszcze w tym roku - to będzie to podejście, podczas którego ją skończę i się zakocham. Rok 1984 dziś skończyłam i jestem pewna, że kilka lat wcześniej nie dość, że nie zrozumiałabym fabuły, to i języka. Jest to z pewnością ciężka książka, ale warta poznania.

~~~
Nie będę wybierać kilku nominowanych, za to nominuję każdego kto ma chwilę czasu i ochotę na zrobienie tego tagu! Zachęcam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...