czwartek, 31 sierpnia 2017

Podsumowanie sierpnia!


Sierpień minął mi zbyt szybko, a wyniki mnie samą zaskoczyły. Muszę przyznać, że jest to najlepszy miesiąc książkowy w tym roku!

Przeczytałam:
1. Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz (386 stron)
2. Angielka - Katherine Webb (480 stron)
3. Lalka. Tom 1 - Bolesław Prus (788 strony)
4. Krawcowa z Madrytu - Maria Duenes (576 stron)
5. Dziwne losy Jane Eyre - Charlotte Bronte (560 stron)
6. Lalka. Tom 2 - Bolesław Prus (708 stron)
7. Morze potworów - Rick Riordan (288 stron) - re-read
8. Zły Romeo - Leisa Rayven (440 stron)
9. Ucho od śledzia - Hanna Ożogowska (306 stron)
10. Zbrodnia i kara - Fiodor Dostojewski (632 strony)
11. Trzy metry nad niebem - Federico Moccia (352 strony)  - re-read
12. Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan (424 strony)
13. Nasze szczęśliwe czasy - Gong Ji-Young (320 stron)
14. Rok 1984 - George Orwell (288 stron)

Liczba stron: 6 548
Dziennie: 211

Obejrzane:
1. The Vampire Diares - 25 odcinków
2. Dexter - 12 odcinków
3. Valerian i miasto tysiąca planet (film)
4. Arrow - 3 odcinki
5. Queen of the South - 7 odcinków
6. Orange is the new black - 13 odcinków
7. The Flash - 5 odcinków
8. Vikings - 12 odcinków 

Co w sierpniu?
Zdobyłam całą masę książek, których poszukiwałam od dawna, z czego jestem bardzo zadowolona. Starałam się nadrobić czytanie, ale i korzystać z pięknych dni. Wciągnęłam się nieco w nowy serial - Dexter, a wszystko za sprawą kolegi, który bardzo go polecał. Pozwoliło mi to trochę odpocząć od wampirków, które powoli zaczynają mnie nudzić... Zaczęłam 5 sezon i jak dla mnie robi się z tego Moda na sukces, ale może dalej będzie lepiej. Zaczęłam również polecany od dawna Orange is the New Black i póki co jestem zadowolona.Wciąż w temacie seriali: nadrobiłam The Flash oraz Arrow (czekam z niecierpliwością na nowe odcinki) oraz wróciłam do Vikingów i Queen of the South.

Sierpień był dla mnie także małą rewolucją pod względem wyglądu: nabawiłam się kolczyka w chrząstce i ścięłam 35 cm włosów, które oddałam Stowarzyszeniu NIEboRakowi. Mam nadzieję, że przysłużą się komuś na perukę! ♡

Wrzesień?
Powrót do ukochanej szkoły i klasy... Nieco mniej czasu na czytanie, nieco więcej na naukę, ale wyznaczyłam sobie ile dziennie będę czytać i jeśli się tego będę trzymać, to wyniki nie powinny być tragiczne.

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjny wynik! Gratuluję decyzji oddania włosów. Na pewno się przydadzą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jaki niesamowity wynik. Nie pamiętam, kiedy ja przeczytałam tyle książek w miesiącu. I jeszcze mój ukochany "Rok 1984"! Uwielbiam tę powieść.
    Oby wrzesień też był tak przepełniony lekturami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się twój wynik. Miejmy nadzieję, że we wrześniu będzie równie dobrze, a nawet lepiej - czego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę świetny wynik. Wielkie gratulacje! :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny wynik! Trzymam kciuki, żeby we wrześniu był podobny :)
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wynik imponujący - udany czytelniczko. Jeśli chodzi o kolczyki też mam ich trochę więcej, ale mniej niż jak byłam młoda. Teraz moja córka idzie w moje ślady już na 3 w jednym uchu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam dużo dobrych słów na temat "Angielki" Katherine Webb, ale do tej pory nie miałam okazji jej przeczytać...

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...