poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Podsumowanie lipca!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

Pierwszy miesiąc wakacji już za mną!


Przeczytane:

1. As pik - Farridah Abikke-Iyimide (480 stron)

2. Najważniejszy wrzesień świata - Marek Rabij (240 stron)

3. Centrum śmierci - Shiya Ribowsky, Tom Shatchman (406 stron)

4. Będzie bolało - Adam Kay (328 stron)

5. Zapomnij jak się nazywam - J.S. Monroe (464 strony)

6. Gone girl - Gillian Flynn (484 strony)

7. Królestwo ciała i ognia - Jennifer L. Armentrut (608 stron)

8. Biegając boso - Amy Harmon (344 strony)

9. Siedmiu mężów Evelyn Hugo - Taylor Jenkins Reid (536 stron)

10. Rose Madder - Stephen King (448 stron)

11. Amerykańskie więzienie - Shane Bauer (400 stron)

12. Hotel Kerobokan - Kathryn Bonella (352 strony)

13. Nie rób nic. Jak zerwać z przepracowaniem i zacząć żyć - Celeste Headlee (272 strony)

14. Rebeka - Daphne du Maurier (448 stron)

15. Niewolnica Isaura - Bernardo Guimaraes (150 stron)

16. Park Jurajski - Michael Crichton (512 stron)

17. Rewolta - Nadav Eyal (496 stron)


Liczba stron: 6 968

Dziennie: 224


Obejrzane:

a) seriale:

1. The Marked Heart / Skradzione serce - 10 odcinków

2. Severance / Rozdzielenie - 7 odcinków

3. Dickinson - 3 sezony (30 odcinków)

4. My Name (k-drama) - 1. sezon (8 odcinków)

5. My Holo Love / Hologramowa miłość (k-drama) - 1. sezon (12 odcinków)

6. Gilmore Girls / Kochane kłopoty - 1. sezon (21 odcinków)

7. Business Proposal / Oferta biznesowa (k-drama) - 1. sezon (12 odcinków)

8. The Uncanny Counter (k-drama) - 4 odcinki

9. Mystic Pop-Up Bar (k-drama) - 1. sezon (12 odcinków)

10. The Lincoln Lawyer / Prawnik z Lincolna - 8 odcinków


b) filmy:

1. Yaksha: Ruthless Operations (2022)

2. The Game / Gra (1997)

3. Closer / Bliżej (2004)

4. Fight club / Podziemny krąg (1999)

5. Hannibal (2001)

6. Our Father / Nasz ojciec (2022)

7. A Few Good Men / Ludzie honoru (1992)

8. The Pelican Brief / Raport pelikana (1993)

9. Ocean's Eleven: Ryzykowna gra (2001)

10. The Big Short (2015)

11. The Good Shepherd / Dobry agent (2006)


Lipiec?

Lipiec minął mi pod hasłem ostatnich dni nauki, odpoczynku, rozsyłania CV i pracy. Był to miesiąc łączący wszystko, a zarazem nic - idealnie zwieńczający mijający rok akademicki. 

Przeczytałam 17 książek, a najlepszymi okazały się: Królestwo ciała i ogniaSiedmiu mężów Evelyn Hugo, Centrum śmierciAs pik  i reread Będzie bolało. Był to całkiem dobry czytelniczo miesiąc, ale równie serialowo wypadł świetnie - zachwyciłam się Dickinson, Business Proposal, My Holo Love i Gilmore Girls oraz skończyłam świetne The Uncanny Counter i Prawnika z Lincolna

Filmowo wypadło najsłabiej - najmocniej spodobały mi się Podziemny krąg i Ludzie honoru, pozostałe zaś były średniakiami. 


Sierpień?

Sierpień zapowiada się znacznie spokojniej, będzie pełny pracy, krótkiego urlopu, ale i względnej stabilizacji. Nie mam ułożonych planów na nadrabianie książek czy seriali/filmów - będę tylko starała się czytać i oglądać jak najwięcej, by nadrobić zaległości z poprzednich miesięcy. 


Jak minął Wam lipiec? Co ciekawego czytaliście, oglądaliście?

2 komentarze:

  1. Ogromnie podziwiam Cię za ilość przeczytanych książek. Ja w sierpniu będę chciała przeczytać sporo książek i obejrzeć tyle filmów i seriali ile się da, bo zapowiada się, że od września zacznie mi się masakra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje bardzo owocnego miesiąca ❤️

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...