czwartek, 14 września 2017

Wakacyjny Wrap Up / Konfrontacja letniego TBR


Jeśli nie wiesz cóż to za konfrontacja - odsyłam tu. Wszyscy zaznajomieni z moim TBR'em? Serdecznie zapraszam, ale ostrzegam, że się zawiedziecie.

Na wakacje zaplanowałam sobie jedynie 8 książek. Biorąc pod uwagę, że w sierpniu i lipcu przeczytałam łącznie 20 książek nie wydaje się to być tak nieosiągalną liczbą. A jednak.
Nie przewidziałam, że w trakcie mijających dni moje priorytety co do książek ulegną zmianie i dane książki zostaną odsunięte na boczny tor. Zaczynając od lektur - jestem szczęśliwa, że udało mi się poznać Lalkę oraz Zbrodnię i karę. Mistrza i Małgorzatę odsunęłam, gdyż przed nią muszę poznać kilka innych lektur.
/przeczytane w trakcie wakacji/
Udało mi się również przeczytać Gusa i po długim czasie zajmowania półki - Nasze szczęśliwe czasy. Panią Noc, Szóstkę wron i Przez niego zginę odłożyłam na bok, ale kiedyś po to sięgnę, obiecuję! Obecnie wypożyczyłam kilka pozycji z biblioteki, więc skupię się na nich i nauce, ale w bliższej lub dalszej przyszłości je nadrobię.

/do przeczytania wkrótce/

5 komentarzy:

  1. Ja też mam takie książki, które odsuwam...kiedyś po nie sięgnę. Lalkę i Zbrodnie i karę miło wspominam - są to nieliczne lektury, które są dla mnie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tyleko Przez niego zginę i polecam. Szostka wron tez u mnie zalega od dawna :-)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...