sobota, 30 września 2017

Podsumowanie września!

Wrzesień to miesiąc mojego chorowania, urazów i całego zła. Ale przynajmniej miałam czas na czytanie! :)
Przeczytane:
1. Folwark zwierzęcy - George Orwell (136 stron)
2. Wyspa potępionych - Melissa de la Cruz (320 stron)
3. Ene, due, śmierć - M. J. Arlide (440 stron)
4. O wiele więcej - Kim Holden (416 stron)
5. Dunkierka - Joshua Levine (368 stron)
6. Królowa pszczół - Katarzyna Krenz (336 stron)
7. Jazda na rydwanie - Julian Hardy (598 stron)
8. Miasto ślepców - Jose Saramago (348 stron)
9. Jeździec miedziany - Paullina Simons (722 strony) 
10. Lokatorka - J.P. Delaney (464 strony)
11. Spisane własną krwią - Diana Gabaldon (1000 stron)
12. Faust - J.W. Goethe (488 stron)
13. Niezłomni - C. J. Daugherty (400 stron)
14. Pułapka uczuć - Colleen Hoover (282 strony)
15. Ballady i romanse - Adam Mickiewicz (90 stron)
16. Obsesja - Katarzyna Berenika Miszczuk (400 stron)
17. Ludzie na drzewach - Hanya Yanagihara (450 stron)
18. Miasto świętych i złodziei - Natalie C. Anderson (464 strony)
19. Najtwardsza stal - Scarlett Cole (352 strony)
20. Nieśmiertelni strażnicy - Eliot Schrefer (258 stron)
21. Consolation - Corinne Michaels (405 stron)

Liczba stron: 8 737
Dziennie: 290

Oglądane:
1. Vikings - 3 odcinki
2. Przed świtem. Część 2 (film)
3. Teen Wolf - 10 odcinków
4. The Originals - 13 odcinków
5. Szybcy i wściekli (film)
6. The Vampire Diares - 26 odcinków

Wrzesień?
 Zaczął się rok szkolny, ale jak na razie jestem zadowolona z moich wyników czytelniczo-serialowych oraz z jakości poznawanych książek. Oby było tak do końca roku szkolnego. Oczywiście przez szkołę mam mniej czasu na wszystko, ale jakoś powoli się do tego przyzwyczajam i mniej więcej ułożyłam sobie rozkład popołudni, by znaleźć czas na obowiązki domowe, lekcje, psa oraz czytanie i blogowanie. Jak wspomniałam na wstępie we wrześniu sporo chorowałam i półtora tygodnia siedziałam w domu pod kocem. Dzięki temu przeczytałam taką ilość książek - nie wiem czy nie największą od początku blogowania! Warto też zauważyć, że nie były to najmniejszych rozmiarów pozycje i ja naprawdę nie wiem kiedy udało mi się je pochłonąć. Na szczęście większość książek była dobra lub bardzo dobra! Serialowo również się poprawiłam. Udało mi się obejrzeć 5 oraz zacząć 6 sezon Pamiętników, nadrobić sezon 6B Teen Wolfa (proszę o jeszcze jeden, to nie może być koniec!), a także nadrobić 4 sezon ukochanych Originalsów.


Październik? 
Planuję wyjazd na Targi Książek, jednak nie mam pojęcia czy dojdzie on do skutku. Dodatkowo zaczynają się w szkole konkursy kuratoryjne, a także olimpiady i z pewnością będę miała mini urwanie głowy (choć mam nadzieję, że nie). Mam jednak nadzieję, że nie wpłynie to na ilość czasu poświęcanego na czytanie i bloga. Dodatkowo wracam do szkoły po chorobowym i aż mi się słabo robi na myśl o ilości sprawdzianów do nadrobienia. Wszelkie wirusy wybrały sobie najgorszy moment na dorwanie mnie! Mam nadzieję, że sobie jednak ze wszystkim poradzę.

Jak Wam minął wrzesień? Rozpoczęliście nową szkołę, wróciliście do starej czy cieszyliście się ostatnim miesiącem wakacji? A może po urlopach wróciliście do pracy? Piszcie lub podsyłajcie linki! Z chęcią dowiem się co u was było słychać przez ostatnie tygodnie.

6 komentarzy:

  1. Ale świetny wynik! Trzymam kciuki za to, aby było tak zawsze! :) (bo lepiej to już chyba być nie może? :D) A ja jutro zaczynam swój pierwszy rok na studiach :)

    Pozdrawiam,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że takiego wyniku już nie dobiję, ale dziękuję! <3
      Ojaa trzymam kciuki żeby wszystko poszło po twojej myśli!

      Usuń
  2. Kurcze, przy tobie idę schować się do szafy u nie wrócę (może jakaś Narnia się tam znajdzie!). Chora czy nie, zawsze zadziwiasz mnie wynikami xd Co do olimpiad, ja sobie odpuściłam,bo nie chciałam niczego innego zawalić. Jak już zaczęłam te rozszerzenia, to pociągnę je już jakoś przyzwoicie :D
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiki przestań! XD Gdziekolwiek byś się nie schowała - znajdę cię :D
      Ja chcę zostawić sobie wos i ewentualnie polski, bo to dobre przygotowanie przed maturką.
      Dziękuję <3

      Usuń
  3. O rajciu, ale zazdroszczę Ci takiej dawki wolnego czasu... Świetny wynik! :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...