wtorek, 19 listopada 2013

Zapowiedź : Ostatnia piosenka

Tytuł : Ostatnia piosenka
Tytuł oryginału : The Last Song
Autor : Nicholas Sparks





Powiem tylko tyle, że książka wzruszyła mnie do łez . Pisałam już wcześniej opis, więc nie trzeba się powtarzać. Mimo, że zapowiada się jako kolejna historia o kolejnej zbuntowanej dziewczynie, to jednak później zmienia się w coś pięknego *.*




 "Ponieważ niedługo miały jej zostać tylko wspomnienia, chciała zgromadzić ich jak najwięcej. Zaczęła się modlić pierwszy raz od wielu lat, prosząc Boga, żeby dał jej na to czas."

Powyżej podałam jeden z moich ulubionych cytatów :). 

Recenzję zaraz dodam :D


Pozdrawiam, Kaśka :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...