sobota, 23 listopada 2013

W pierścieniu ognia : przed filmem





Ludziom zdarza się znaleźć w sytuacjach, z którymi nie potrafią sobie poradzić, bo nie są odpowiednio przygotowani. ~Katniss







Aww. O rany, ale jestem nakręcona zaraz mam busa do Zamościa i jadę na W pierścieniu ognia *.* .
Mam nadzieję, że film będzie o wiele lepszy od zwiastunów. Przy jednym z nich nie wytrzymałam i się popłakałam, aż przyszedł młodszy brat. Spytał co się stało, więc pokazałam mu zwiastun, a on orzekł, że jestem dziwna. Tak jestem dziwna. Czytam książki, gdy znajomi nie czytają. Płaczę na zwiastunach  filmach, gdy oni się śmieją. Najważniejsze jednak, że sama siebie doceniam ;D.

Oglądał kto ? Tylko bez spojlerów :). Chcę wiedzieć, czy mogę swobodnie popłakać.
Nie jestem w stanie więcej napisać przed filmem, z resztą muszę się już zbierać .

Tak, więc :
Pozdrawiam, Kaśka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...