piątek, 1 listopada 2013

Fotoreportaż, czyli Targi Książki w Krakowie

Hej, hej, hej !

 Był ktoś może na 17. Targach Książki w Krakowie ? Ja osobiście byłam i zaraz Wam przedstawię moje zdjęcia :).
Na Targach byłam przez jeden dzień - 26 października , a przyjechałam ok 11.
To  były moje pierwsze i zarazem bardzo udane Targi, więc moje pierwsze marzenie się spełniło ( uczestniczyć w Targach w Krk 2013 r. ) , drugie ( zdobyć autograf Katarzyny Bereniki Miszczuk , mojej ulubionej autorki, osoby, dzięki której zaczęłam pisać ) spełniło się o 17 tego samego dnia :D.

Również  w tym dniu na Tragach poznałam kilka blogerek, a te blogi,  które zapamiętałam to : http://wyznania-bibliofilki.blogspot.com/ , http://ksiazka-na-kazdy-dzien.blogspot.com/ , http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/ :)

Między 11, a 17 zdobyłam także kilka autografów i zdjęć z autorami , które teraz pokażę :



 Pierwszą "zdobyczą " był autograf pani Beaty Pawlikowskiej :). "Blondynka na językach " :P.





 Kolejnym "łowem " był autograf Wojciecha Cejrowskiego.


 Następną osobą była Aneta Jadowska :D


 Wyszło niestety obrócone zdjęcie, bo na komputerze zepsuł mi się program obróbki zdjęć, a chciałam jak najszybciej dodać zdjęcia, bo i tak już prawie tydzień minął .









Następny był : Rafał Kosik .    "Feliks, Net i Nika (...)" kiedyś to bardzo kochałam :D.
 Nie wiem czemu tak wyżej dziwnie wyszłam, ale mówi się trudno hahaha :) .
 Kolejną równie wspaniałą osobą była Abigail Gibbs :)) Kojarzycie "Mroczną bohaterkę" ?
W międzyczasie trafiłam na Jakuba Ćwieka i Macieja Pieprzycę .
 

Niestety kolejne odwrócone ;c .












 A na koniec moja ukochana ukochana Katarzyna Berenika Miszczuk :** . ♥

 Całą trylogię kupiłam i zaniosłam :)






 Ten autograf pochodzi z " Ja, potępiona " , a ten poniżej z " Ja, anielica " . Z " Ja, diablica"  nie mam zdjęcia zrobionego, bo pożyczyłam koleżance, żeby sobie przeczytała :)
















Reasumując z panią Kasią chwilkę porozmawiałam, a z rozmowy wynikło, że jest ona bardzo sympatyczną osobą i bardzo cieszę się, że ją poznałam :).




















Tak, tak ten blond brzydal to ja :D.











             Były to moje pierwsze ( i mam nadzieję, że nie ostatnie ) Targi Książki i mam nadzieję pojechać do Poznania - wybiera się tam ktoś ? Targi mile mnie zaskoczyły , trochę gorsze wrażenie sprawiła jakaś baba, która chciała i wyrwać torbę z książkami, ale się nie dałam :P.

Moje zdobycze Targowe, z których jestem straszliwie dumna, mimo, że pustka w portfelu :) :


Moje ulubione zakładki do książek, które ciągle gdzieś znikają :P.
 Bilety wstępu : przód i tył
 Wszystkie katalogi i ulotki :)













Od prawej :
- "Ja, anielica " Katarzyna Berenika Miszczuk
- " Ja, potępiona " -----------,,----------
- "Śmiertelny sekret " Laurie Faria Stolarz
- "Mroczna bohaterka - Kolacja z wampirem " Abigail Gibbs
- "Umarli czasu nie liczą " Kim Harrison
- " Mroczna legenda" Christine Feehan
- "Mowa gwiazd" Claudia Gray
- "Tajemnice Gwen Frost" Jennifer Estep
- "Chce się żyć" Maciej Pieprzyca




Targi były jak wyżej wspomniałam bardzo udane, więc do zobaczenia za rok :)




Pozdrawiam, Kaśka :))

4 komentarze:

  1. Jejka, zazdroszczę Ci zdjęcia i w ogóle spotkania Pawlikowskiej! ♥ Spóźniłam się dosłownie parę minut :(
    Ty mi robiłaś zdjęcie z Jadowską i stałaś za mną w kolejce do Miszczuk, dobrze pamiętam? ;>
    Targi były naprawdę świetne! Cieszę się, że Cię poznałam i mam nadzieję, że spotkamy się za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, tak dobrze pamiętasz :) Ja jestem tą od zdjęcia .:D
    Faktycznie Targi według mnie były bardzo udane :). Mam nadzieję, że za rok również się spotkamy ; > .
    Również cieszę się, że się poznałyśmy, chociaż Twojego bloga już wcześniej wyszukiwałam i czytałam c:
    Pozdrawiam, Kaśka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zazdroszczę obecności na Targach i autografów K.B. Miszczuk - jej trylogia jest cudowna :) Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...