sobota, 23 listopada 2013

W pierścieniu ognia : po filmie




Awwww. Cudo *.* ~ zajarana Kasia :D .

Wczoraj, 22 listopada 2013r. miała miejsce premiera "W pierścieniu ognia", drugiej części Igrzysk śmierci. Premiera ta była bardzo długo wyczekiwana przez wielu z nas :D. 
Dzisiaj rano wybraliśmy się ze znajomymi, mając nadzieję na dobrą zabawę. Oczywiście nie zawiedliśmy się. Rany wróciłam już jakiś czas temu i wciąż nie mogę się otrząsnąć. 
Film był  super super ( czytaj : bardzo fajny :p ). Aktorzy świetnie się sprawdzili. Na szczęście nie zmienili za wile z książki. Bardzo podobały mi się sceny z Joanną = obejrzyjcie. 




Bardzo podobała mi się też postać Sama Claflina (Finnick ). Jest on jednym z lepszych aktorów w tym filmie oraz bohaterów książkowych. Różnie go sobie wyobrażałam, ale w tym wydaniu sprawdził się najlepiej :). 

Bardzo dobrze zagrali też Woody Harrelson - Haymitch i Elizabeth Banks grająca Effie. Haymitch wydał się jeszcze fajniejszy niż w książce, a Elizabeth zagrała, jakby urodziła się do roli Effie. Żeby wyobrazić sobie Effie trzeba długo się natrudzić i nie wiadomo co wymyślać, ale żeby ją zagrać i to tak dobrze to :). 
Jenn i Josh oczywiście wspaniale zagrali swoje role, szczególnie miłosne. 
W filmie było mnóstwo różnych wątków, nie tylko miłosne, ale też i przerażająco zaskakujące ( w pewnym momencie, chyba zrozumiecie, w którym po naszej sali latał popcorn :D ). 




Haha ogółem rzecz biorąc film wyszedł bardzo ciekawy. I zrozumcie moje zdziwienie, gdy wychodzimy z kina, a tam jest gościu, który wygląda jak prezydent Snow. :D

Tournee Zwycięzców było bardzo fajnie przedstawione. Najlepszy był ten facet, który rozpoczął to z palcami w górze ( dawałam : * ). 

Film bardzo mi się podobał i liczę na Wasze ( mam nadzieje pozytywne ) opinie. 

Pozdrawiam, Kaśka :))

4 komentarze:

  1. cóż dziś już trzecia recenzja na plus jaką czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na plus, ponieważ film był świetny :)
    Pozdrawiam, Kaśka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze wybrać się do kina , nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;).
      Moja mama zobaczyła opis filmu i jej się też bardzo spodobało, więc się wybiera, co dowodzi, że każdemu film się podoba ;D
      Dzięki za odwiedzanie bloga .
      Pozdrawiam !

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...