czwartek, 21 listopada 2013

24. Koszmarny Karolek, czyli postrach rodziców :)



Koszmarny Karolek :) . Moja ulubiona seria w dzieciństwie, która teraz rozśmiesza mojego brata- chyba ;P. Był ona zawsze wzorem do nienaśladowania, więc jak rodzicom coś nie pasowała, że zrobiłam coś źle, albo wcale nie zrobiłam to pokazywałam im wybraną książkę, żeby pokazać, że jest ktoś gorszy ode mnie. Ta seria od razu mnie wciągnęła i razem z Karolkiem złościłam się na Doskonałego Damianka, czy Wredną Wandzię. Mimo, że nie można go naśladować jego wybryki potrafią rozśmieszyć każdego czytelnika, czy jest on dzieckiem, czy dorosłym. 

                                     



Recenzja nie jest długa, to się nawet nie powinno nazywać recenzją, ale chciałam się tym podzielić z innymi, ponieważ bardzo polubiłam Karolka i wciągnęłam się w jego świat. Jednak autorka ( Francesca Simon ) dawała mało opisów, ponieważ to książka dla dzieci, a im  one nie są potrzebne do wyprawy w inny świat. 


Książki te są oczywiście jednym z koszmarów rodziców, że dzieci też będą taki niegrzeczne. 

Dodam też krótkie przypomnienie o chłopcu : 
Według rodziców jest on najniegrzeczniejszym chłopcem na świecie. Nie stosuje się do żadnych zasad i stara się wszystkim uprzykrzać życie. Osobą, której najbardziej nie cierpi jest jego młodszy brat - Doskonały Damianek, który ciągle na niego skarży. 
Mam nadzieję, że Wam też się spodoba Karolek, pomimo jego zachowania. 



Pozdrawiam, Kaśka :))

4 komentarze:

  1. Niezbyt mi się podobała ta seria, ale za to moja kuzynka ją w dzieciństwie uwielbiała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak trochę lubiłam, ale moim zdaniem rozdziały były zawsze za krótkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wybór na długie jesienne wieczory. Karolek i jego przygody sprawiają, że nie możemy przestać się :) Polecam małym i dużym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe u mojego brata na półce kolekcja kilkunastu tomów Karolka, więc co jakiś czas sobie czyta. ;)

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...