niedziela, 3 listopada 2013

Stosik październikowy

Hej ! Takie trochę rozmazane, ale złe światło bo późno zdjęcie robiłam i wgl. Czytał ktoś może którąś z tych książek ? A może o jakiejś słyszał ?












Od lewej :
- " Paryskie księżniczki " Liz Elwes
- " Powrót bogini 2 " P. C. Cast
- " Wszystko OK " Barbara Dee
- " Ta dziewczyna jest dziwna " Jo Whittemore
- " Anna i pocałunek w Paryżu " Stephanie Perkins
- " Krzyk " Jordi Sierra i Fabra
- "  Nawiedzone miasteczko. Shadow Hills " Anastasia Hopcus
- "  Zaczęło się w Kalifornii " Liz Elwes
- "  W szponach mrozu " Richelle Mead
- " Niebo jest wszędzie" Jandy Nelson
- " Objęcia nocy " Sherrilyn Kenyon
- " Pamiętnik BrzydUla " Julia Kamińska


Hm wszystkie oczywiście gorąco polecam :). Mam nadzieję, że się Wam spodobają, tak jak i mnie .


Pozdrawiam, Kaśka :))

2 komentarze:

  1. Czytałam "Nawiedzone miasteczko. Shadow Hills", " W szponach mrozu" i "Niebo jest wszędzie". Podobały mi się, szczególnie ta ostatnia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom " Niebo jest wszędzie " jest momentami smutne, ale i bardzo ciekawe, bądź zabawne . Mi również się bardzo spodobało :).
      Pozdrawiam serdecznie, Kaśka :))

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...