sobota, 2 listopada 2013

Podsumowanie października :D

Hej, hej  !
     Już minął drugi miesiąc szkoły, ale wciąż ciepło i śniegu nie ma ;c . Nauczyciele surowi, ale trudno ich za to winić - za to im płacą. Oceny jako takie dobre :), chociaż postaram się w listopadzie mieć lepsze . Mimo, że dużo lekcji i sprawdzianów to zdążyłam przeczytać kilka książek, chyba o kilka więcej niż we wrześniu.






Książki, które przeczytałam w październiku to :
1.  " Paryskie księżniczki" Liz Elwes (190 stron )
2. "Wszystko OK " Barbara Dee ( 224 strony )
3. "Ta dziewczyna jest dziwna " Jo Whittemore ( 231 )
4. "Anna i pocałunek w Paryżu "  Stephanie Perkins ( 317 )
5. "Objęcia nocy" Sherrilyon Kenyon ( 540 )
6. "W szponach mrozu" Richelle Mead ( 325 )
7. "Niebo jest wszędzie" Jandy Nelson ( 364 )
8. "Zaczęło się w Kalifornii" Liz Elwes ( 156 )
9. "Nawiedzone miasteczko" Anastasia Hopcus ( 349 )
10."Krzyk" Jordi Sierra i Fabra ( 259 )
11. "Pamiętnik BrzydUla" Julia Kamińska ( 171 )
12. " Ja, anielica" Katarzyna Berenika Miszczuk ( 380 )
13. " Drżenie" Maggie Stiefvater ( 455 )


                                                                                                                                                                      Po podliczeniu wszystkich stron ( 3961 ) wychodzi jakieś 128 dziennie, czyli wynik bardzo dobry :). 


Możecie polecić jakieś książki - najlepiej fantastyczne - bo prawdę mówiąc nie mam za bardzo co czytać . 
Z góry dziękuję ! :) 







Pozdrawiam, Kaśka :))                                                                                                            


6 komentarzy:

  1. Trzy-trzynaście... Żartujesz sobie, prawda? Ja ledwo wyrabiam, a Ty wyskakujesz z tak genialnym wynikiem ^^ Gratuluję!
    Z Twoich przeczytanych książek jeszcze z żadną się nie zapoznałam. Choć miałam w planach "Niebo jest wszędzie".
    Z fantastyki niestety Ci nic nie polecę, bo sama jej często nie czytam...

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie :) Gorąco polecam "Niebo jest wszędzie" . Szczerze mówiąc wszystkie książki są dobre na swój sposób. Mi z tej listy wszystkie się podobają, więc czytałam je po kilka razy, póki nie przywiozłam cudeńków z Targów :)


      Pozdrawiam, równie gorąco Kaśka :))

      Usuń
  2. Jej, naprawdę świetnie! :) Gratuluję wyników!
    Która podobała Ci się najbardziej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Najbardziej podobała mi się książka " Objęcia nocy " Sherrilyon Kenyon . Mimo, że najdłuższa to i najciekawsza . ; >

      Usuń
  3. Wynik imponujący aż trzynaście pozycji. Żadnej z tyvh książek nie przeczytałam. Mogę Tobie polecić "Klan nieśmiertrlnych" super książka.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...