piątek, 8 listopada 2013

Nowa książka :D

O to cudeńko wypatrzyłam ( oczywiście za rozsądną cenę, bo po targach portfel pusty ) wczoraj na zakupach . Wiele o tej książce i filmie słyszałam pozytywnych opinii, ale jakoś nie miałam kiedy przeczytać , czy obejrzeć, z resztą opis wydawał się zachęcający, więc czemu nie ?
Może ktoś słyszał o niej lub czytał ? Mam nadzieję, że podobała się Wam tak jak mi.


Opis tej książki przedstawia się następująco :

Siedemnastoletnia Ronnie reaguje z niechęcią na informację, że całe lato spędzi z ojcem, z którym od dawna nie utrzymuje kontaktów. Trzy lata wcześniej jej rodzice rozwiedli się, a zmęczony robieniem kariery ojciec Ronnie, utalentowany pianista wykładający w konserwatorium Julliarda, porzucił Nowy York i przeniósł się do miasteczka w Karolinie Północnej. Dla zbuntowanej dziewczyny to ciężka próba : przyzwyczajona do zgiełku wielkiego miasta, zakochana w jego nocnym życiu i modnych klubach, musi zmierzyć się z senną atmosferą małej mieściny oraz stawić czoło ojcu, do którego ciągle czuje żal. Czy będzie to najgorsze lato w jej życiu ? Wszystko na to wskazuje. Pewnych rzeczy nie da się jednak przewidzieć - na przykład tego, że pozna Willa, przystojnego siatkarza, obiekt westchnień miejscowych dziewcząt, ani tego, że zakocha się z wzajemnością...

Zapowiada się bardzo ciekawie, więc miśki zmykam, żeby czytać :) .
A i tak na marginesie życzę wszystkim udanego weekendu :D


Pozdrawiam, Kaśka :))

2 komentarze:

  1. książkę czytałam i nawet po policzku popłynęło mi kilka łez - film też jest dobry, ale mniej wzruszający jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również "zaryczana" na końcówce. Mam nadzieję, że film też będzie Ok :) . Książka bardzo wzruszająca, ale i ciekawa.

      Pozdrawiam, Kaśka :))

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...