sobota, 3 grudnia 2022

Podsumowanie listopada!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

Cóż to był za miesiąc! Pobiłam wszelkie rekordy!
 

Przeczytane:

1. Wrony - Petra Dvorakova (186 stron)

2. Czarnobyl. Instrukcje przetrwania - Kate Brown (496 stron)

3. The Spanish Love Deception - Elena Armas (488 stron)

4. W krainie srebrnej rzeki - Sofia Caspari (536 stron)

5. This winter - Alice Oseman (144 strony)

6. Kirke - Madeline Miller (416 stron)

7. Mężczyzna z laserem. Historia szwedzkiej nienawiści - Gellert Tamas (472 strony)

8. Zbrodniarka urodzona - Cesare Lombroso (124 strony)

9. Demonomachia - Marek Krajewski (352 strony)

10. Też tak mam! - Magdalena Kostyszyn (174 strony)

11. Nielekarz - Adam Kay (336 stron)

12. Mortalista - Max Czornyj (400 stron)

13. Cały ten czas - Hania Czaban (408 stron)

14. Stan splątania - Roksana Jędrzejewska-Wróbel (400 stron)

15. Chąśba - Katarzyna Puzyńska (464 strony)

16. Bóg nigdy nie mruga 2 - Regina Brett (368 stron)

17. Ojcowie i dzieci - Ivan Turgeniew (224 strony)

18. The Atlas Six - Olivia Blake (480 stron)

19. Wiek paradoksów. Czy technologia nas ocali? - Natalia Hatalska (380 stron)

20. Samosiejki - Dominika Słowik (240 stron)

21. Szklane ptaki - Katarzyna Zyskowska (416 stron)

22. Korona ze złoconych kości - Jennifer L. Armentrout (608 stron)

23. Świąteczna mordercza gra - Alexandra Benedict (384 strony)

24. Gra w rasy - Przemysław Wielgosz (336 stron)

25. Jak to wyjaśnić? - Kacper Pitala (320 stron)

26. Dorosła - Tiffany D. Jackson (360 stron)

27. Liczby nie kłamią - Vaclav Emil (432 strony)

28. Grecja. Gorzkie pomarańcze - Dionizos Sturis (320 stron)

29. Fritz Bauer. Auschwitz przed sądem - Ronen Steinke (352 strony)


Liczba stron:  10 216 

Dziennie: 340 


Obejrzane: 

a) seriale:

1. Criminal Minds / Zabójcze umysły - 38 odcinków 

2. The Watcher / Obserwator - 1. sezon (7 odcinków)

3. Inspector Koo (k-drama) - 10 odcinków

4. Kawiarnia Minamdang / Cafe Minamdang (k-drama) - 4 odcinki

5. Little Women / Trzy małe kobietki (k-drama) - 3 odcinki

6. Itaewon class (k-drama) - 1 odcinek

7. Strong Woman Do Bong-Soon (k-drama) - 1. sezon (16 odcinków)

8. Dr. Mózg: W otchłani świadomości / Doctor Brain - 1. sezon (6 odcinków)


b) filmy:

1. Klatka / Jaula (2022)

2. Akademia Dobra i Zła / The School for Good and Evil (2022)

3. Znachor (1982)

4. Przejęcie (2022)

5. Athena (2022)

6. Eksperyment / The Experiment (2010)

7. Cicha furia (1991)

8. Selena Gomez: Nic o mnie beze mnie (2022)

9.  Most / Causeway (2022)


Listopad?

W listopadzie wystartowała akcja CzytajPl, dzięki której poznałam kilka tytułów z wyżej wymienionych, a konkretniej: Wrony, The Spanish Love Deception, Kirke, Demonomachia, Mortalista, Chąśba, Stan splątania, Wiek paradoksów, Samosiejki, Szklane ptaki, Gra w rasy, Jak to wyjaśnić? i Liczby nie kłamią

Brałam również udział w maratonie czytelniczym #gorzkiromanszżyciem (na Instagramie) i w związku z nim zdecydowałam się na lekturę: Mężczyzny z laserem, Zbrodniarki urodzonej, wspomnianych już Wron, Nielekarza, Też tak mam, Gry w rasy, Moralisty, Wieku pradoksów, Ojców i dzieci oraz Dorosłej

Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takich wyników i nie ukrywam, że pobiłam osobisty wynik miesięczny, dlatego też podsumowując to sama byłam w szoku. Dzięki takiej ilości lektur pobiłam też zeszłoroczny wynik ogólny, który wydawał mi się nie do przeskoczenia. 

Dużą rolę odegrały w tym audiobooki i ebooki poznawane w ramach akcji CzytajPl. dzięki temu, że książki miałam zawsze pod ręką, to sięgałam po nie w trakcie spacerów, zakupów czy na luźniejszych zajęciach. 


Grudzień?

Planem na grudzień jest zdecydowanie nadrabianie rozpoczętych lektur, aby z czystą kartą rozpocząć nowy rok. Do tego, po intensywnym listopadzie, planuję więcej odpocząć z serialami i zebrać siły na kolejne miesiące i podwójną sesję. 


Jak minął Wam listopad? Co czytaliście, co oglądaliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...