niedziela, 14 lipca 2019

456. Zbuntowane serce

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek 

Gia zakochała się bez pamięci w wytatuowanym przystojniaku, który okazał się być również jej nowym szefem. Ten chłopak zwiastował wielkie kłopoty i choć Gia to wiedziała, to nie mogła powstrzymać uczuć, którymi go darzyła. Niespodziewane kłopoty okazały się przysypać to, co było pomiędzy młodą pisarką, a bajecznie bogatym Rushem i potrzeba wielu wyrzeczeń i siły, by na nowo to odbudować. Pamiętając o tym, że jednostronne uczucie nie zagwarantuje odnowy pięknej miłości bohaterowie będą musieli się skupić na tym co chcą zrobić i czy będą ratować swoje uczucia.

Pierwszy tom tej dylogii sprawił, że nie mogłam przejść obojętnie obok "Zbuntowanego serca". Historia Gii i Rusha nie była wyjątkowo odkrywcza, jednak mimo tego czytało mi się ją bardzo dobrze. Książki duetu Keeland i Ward są przepełnione humorem, sarkazmem i kłopotami, a jednak czyta się je szybko i przyjemnie.

Czytając tę książkę nie byłam zadowolona z rozwoju wydarzeń i nie wiem ile razy marzyłam o tym, aby autorki naprostowały daną sytuację. Wszystko tu działo się zbyt szybko i żałowałam, że książka nie jest dłuższa choćby dlatego, aby w pewnym stopniu uspokoić akcję. Nowo wprowadzone wątki, jak i te rozpoczęte już w pierwszej części nie pozwoliły od siebie odpocząć, a temperamenty bohaterów sprawiły, że książka wręcz buzowała emocjami.

Chociaż przewidziałam wiele rozwiązań, to autorkom nie raz udało mi się zaskoczyć. Najmocniej zadziwiająca okazała się przemiana bohaterów i to nie tylko tych wiodących. Na tych niecałych trzystu stronach zadziało się tak wiele, że już żałuję zakończenia swojej przygody z Gią i Rushem. Wydaje mi się, że będzie mi ich długo brakować, ale liczę też na to, że kolejne książki tych autorek załagodzą nasze "rozstanie". Znacie już może coś od tych autorek? Jeśli nie, to serdecznie plecam tę dylogię.

Tytuł oryginału: Rebel Heart
Autorki: Vi Keeland & Penelope Ward
Seria: The Rush Duet (#2)
Wydawnictwo: Editio Red
Liczba stron: 272
Moja ocena: 7/10
Za egzemplarz dziękuję Wydawcy!

6 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam drugi tom i jestem ciekawa jak ja go odbiorę :D Pierwszy bardzo mi się podobał :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu jaka okładka :D Lubię jak w książce sie wiele dziej i nie ma nudnych przestojów. Chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm seria do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...