niedziela, 14 czerwca 2015

Książka bez sensu - zapowiedź


Alfie Deyes to angielski vloger, działający na YouTube na kanale o nazwie PointlessBlog. Na swoim kanale umieszcza vlogi z życia codziennego. W Książce bez sensu Alfie chce pokazać, jak można ciekawie spędzić czas przez wykonywanie różnych, śmiesznych zadań. 


Książka bez sensu to rozpoczęta przez Alfiego Deyesa opowieść, którą skończysz Ty! Może niekoniecznie powieść, ale raczej spis zadań, o których wykonanie prosi Cię autor. Podejdziesz do nieznajomego i poprosisz o "autograf"? Będziesz liczyć ile krakersów zmieści ci się na do buzi, albo jak szybko je zjesz? To tylko przykładowe zadania, które można spotkać w tej książce.

Premiera debiutu Alfiego planowana jest na 17 lipca 2015r., więc szykujcie się! Ja już nie mogę się jej doczekać, a Wy? :)

7 komentarzy:

  1. Z jednej strony wkurza mnie taki natłok tych książek podobnych do "Zniszcz ten dziennik", a z drugiej interesuje mnie jakie zadania przygotował dla nas autor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się pomysł na tego typu książki, więc na pewno nie sięgnę, nie rozumiem ich fenomenu, choć przyznam się, że niekiedy z ciekawością oglądam dokonania innych. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka pozycja nie dla mnie :( Co oni już nie wymyślą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie, nie przemawia do mnie taki rodzaj książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdarza mi się ogladać Alfiego w YT ale ksiażki raczej nie kupię.. nie podoba mi się "Zniszcz ten dziennik" i jest to moim zdaniem bez sensu, ale kto co lubi :D

    Książka nie dla mnie, ale cieszę się, że udało mu się ją wydać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie nie dla mnie. Nie przepadam za tym typem książek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie kupię z ciekawości, bo Alfiego uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...