czwartek, 30 marca 2023

[URODZINY BLOGA] DZIESIĘĆ LAT RAZEM!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

 

Dzień dobry, dziś krótko! 

Co roku w dniu 30 marca od 2013 roku obchodzimy wspólnie urodziny mojego bloga, a tym samym kolejne rocznice mojego rozpoczęcia mojej kariery recenzentki. 

Jak co roku, dziękuję Wam za obecność i wspieranie mnie w tworzeniu tego miejsca w sieci. Jest mi niezmiernie miło poznawać Wasz feedback zarówno wobec książek, jak i samych opinii. 

Z mniejszą lub większa częstotliwością staram się dzielić z Wami wrażeniami z przeczytania wspaniałych lektur i nie zamierzam przerywać tej tradycji. 

Bardzo doceniam to, że od dekady (!) tworzymy to miejsce wspólnie!

Dziękuję!

1 komentarz:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...