czwartek, 21 grudnia 2017

listopadowy stosik!


W listopadzie nie przybyło do mnie zbyt dużo książek, ale ze wszystkim jestem bardzo zadowolona. Wszystkie, które do tej pory przeczytałam były bardzo dobre!

Na pierwszym zdjęciu są książki, które zamówiłam na stronie dadada.pl. Są to Dziady i Cierpienia młodego Wertera, które były moimi lekturami, Morderstwo wron oraz Naznaczona, czyli brakujące tomy serii Inni i Utrata, którą dostałam za 1zł do zamówienia. 
Wszystko razem jest od Wydawnictwa YA!, Artemis od Wydawnictwa Akurat, a Pi raz drzwi to wygrana w konkursie na najlepszą recenzję na stronie dadada.pl. 
Ostatnie srebrniki to egzemplarz recenzencki od Wydawnictwa Bernardinum, Jak zawsze - od Wydawnictwa W.A.B., Tekst od Wydawnictwa Insignis, a Leonidy od Wydawnictwa Driada. 

Książki zrecenzowane podlinkowałam, a do przeczytania pozostały mi jeszcze: Artemis, Tekst i Pi razy drzwi. Jak wspomniałam we wstępie, z dotychczas przeczytanych książek jestem zadowolona, o czym przekonacie się już niebawem! 
Wydaje mi się, że w grudniu będzie jeszcze mniej książek, przynajmniej patrząc na to co do tej pory do mnie trafiło, ale będą one równie ciekawe! Wolicie takie krótsze stosiki czy może grudzień mam połączyć z kolejnym miesiącem, żeby było więcej fot i więcej czytania? :) 

6 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...