sobota, 30 grudnia 2017

Filmowe podsumowanie roku!


W 2017r. obiecałam sobie, że obejrzę 52 filmy z mojej filmowej listy.
Ao co chodzi z listą? Dzięki polecaniu przez znajomych i rodzinę oraz innych blogerów uzbierała mi się lista filmów do obejrzenia zawierająca ponad czterysta pozycji, którą postanowiłam zacząć nadrabiać.

Poniżej wypisane tytuły to wszystkie obejrzane przeze mnie w 2017. Te z listy zaznaczyłam kolorem czerwonym. Książki zaznaczone na zielono obejrzałam "przypadkiem" w tv. Niestety nie udało mi się obejrzeć nawet 1/4, gdyż tych filmów cały czas przybywa. Dodatkowo świętem u mnie jest oglądanie telewizji, a na internecie częściej wybieram seriale. Mimo wszystko jestem z siebie zadowolona i mam nadzieję, że w przyszłym roku tych filmów będzie więcej. Przynajmniej dopóki nie rozpocznę klasy maturalnej ;)
  1. Przeobrażenie
  2. Akademia policyjna
  3. Fighting. Miejskie walki
  4. Długo i szczęśliwie
  5. Rocky
  6. Rocky 2
  7. Rocky 3
  8. Matylda
  9. Rocky 4
  10. Creed: Narodziny legendy
  11. Rocky 5
  12. Żądza śmierci
  13. Rocky 6
  14. Rumpelstiltskin
  15. Całkiem zabawna historia
  16. Ouija. Narodziny zła
  17. Łatwa dziewczyna
  18. Angus, stringi i przytulanki
  19. Rekrut
  20. Za jakie grzechy, dobry Boże?
  21. Cadet Kelly
  22. Nietykalni
  23. Snajper
  24. Pożyczony narzeczony
  25. Lesbian Vampire Killers
  26. Ciemniejsza strona Greya
  27. Autopsja Jane Doe
  28. Co ty wiesz o swoim dziadku?
  29. Red
  30. Drużyna A
  31. Klątwa
  32. Sierota 
  33. Maria Skłodowska-Curie
  34. High school musical 2
  35. Charlie St. Cloud
  36. Las samobójców
  37. Unfriended
  38. Dunkierka
  39. Valerian i miasto tysiąca planet
  40. Szybcy i wściekli
  41. Przed świtem. Część 2
  42. Niezniszczalni 2
  43. TO
  44. Egzorcyzmy Annelise Michel
  45. Apostoł
  46. Zielona mila
  47. Scooby Doo
  48. Dla ciebie wszystko
  49. Titanic
  50. Czarownica
  51. Po tamtej stronie drzwi
  52.  Za wszelką cenę
  53. Oskar i pani Róża
  54. Uciec, ale dokąd?
  55. Atramentowe serce 
  56. Planeta singli 
  57. Carte Blanche
  58. Kochaj
  59. Porady na zdrady
  60. Pokot
  61. Bez litości
  62. Bodyguard. Zawodowiec
  63. Królewskie zaręczyny
  64. Kudłaty zaprzęg
  65. Maska  
  66. Bogowie
  67. Sztuka kochania
  68. Niebo istnieje...naprawdę

    Nie udało mi się obejrzeć 52 filmów z listy, jednak mimo tego był to bardzo dobry rok. Niektóre z w/w filmów chciałam obejrzeć od dawna lub od samej premiery (m.in. Carte Blanche, Bez litości, Bogowie, Pokot, Snajper, Rocky).

    Jeśli również macie do polecenia jakieś filmy, to ładnie proszę o pozostawienie ich tytułów w komentarzu! Z pewnością obejrzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...