niedziela, 1 lutego 2015

Podsumowania stycznia!


Styczeń minął w mgnieniu oka, co bardzo mnie cieszy, ponieważ był to dla mnie miesiąc intensywny i ciężki pod względem czytelniczym, jak i w szkole. Na szczęście moje województwo zaczęło wczoraj ferie (lubelskie) i czekają mnie dwa tygodnie odpoczynku leniuchowania nadrabiania postów i czytania. 

Na początku miesiąca postanowiłam sobie, że w podsumowaniach wracam do cyferek. Ktoś tęsknił? 
W styczniu przeczytałam aż 11 książek, co jest moim zdaniem świetnym wynikiem, bo wciąż główkuję kiedy ja na to znalazłam czas. Są to: 
4. "Chłopców"- Jakuba Ćwieka
5. "Chłopy. Bangarang"- Jakuba Ćwieka
7. "Love, Rosie"- Ceceli Ahern
9. "Opowieści rodzinne"- Krystyny Siesickiej
10. "Tygrysa i Różę"- Małgorzaty Musierowicz
11. "Wielkiego Gatsby'ego"- F.S. Fitzgeralda

Wszystkie przeczytane książeczki dały razem wynik 3 664 stron, czyli ok 118 dziennie!
W styczniu odwiedziliście mnie prawie 15 tys razy, co mnie bardzo cieszy.

W szkole w związku z projektem drugo-gimnazjalisty wraz z koleżanką przeprowadziłyśmy ankietę mającą na celu zbadanie poziomu czytelnictwa w naszej szkole. W jednym z pytań trzeba było podać kilka ostatnich książek, które się poleca innym, bądź ostatnio przeczytało i mimo, że strasznie długo się bawiłyśmy przy ich wypisywaniu to moja lista powiększyła się o nowe pozycje do przeczytania. ~Pamiętajcie, że również możecie mi polecać jakieś perełki! Nie obrażę się. ;)~

Jak Wam minął ten miesiąc? Co przeczytaliście, co polecacie? A może ktoś również ma teraz ferie? :)

26 komentarzy:

  1. ale świetne wyniki! :) gratuluję, kochana!
    Ja przeczyłam 7 książek i z wszystkich jestem bardzo zadowolona <3
    ściskam i życzę udanych ferii :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 książeczek to równie dobry wynik! :D
      Dziękuję kochana i wzajemnie ;*

      Usuń
  2. 11 to bardzo dużo:) Gratuluję, udanego lutego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wynik, gratuluję! Ja przeczytałam tylko cztery książki, ale za dwa tygodnie rozpoczynam ferie, więc wtedy postaram się nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! 11 książek to naprawdę świetny wynik.
    Ja właśnie kończę ferie :c A w styczniu przeczytałam 7 książek, co biorąc pod uwagę taką ilość wolnego raczej nie powala. Ale mam nadzieję, że w lutym będzie lepiej ;)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych, zaczytanych ferii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam ferie są stanowczo za krótkie, a jeśli dochodzą jakieś wyjazdy to nie ma czasu na czytanie. :p
      Ja również trzymam kciuki. ;)
      Pozdrawiam i wzajemnie ^^

      Usuń
  5. Ojeju, 11 książek to bajeczny wynik, też się Tobie dziwię, jak znalazłaś na to czas :D
    Ja mam ferie, ja, ja, ja! XD Życzę Ci, żebyś na tym lodzie nie złamała nogi, bo ja już byłam blisko, a to nawet nie był pierwszy tydzień ;____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah witamy w klubie. Herbatki? :D
      Również z lubelskiego? ;) Dziękuję z tym że u mnie nie ma lodowiska, więc raczej to mi nie grozi. ;/

      Usuń
  6. Ja też przeczytałam 11 książek :) Witam w klubie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matulu, też chcę taki wynik!
    Wiesz co, chyba Wam podbiorę ten pomysł z tą ankietą XD Może zamiast nudnego projektu z matmy lub innego przedmiotu zrobię coś takiego w trzeciej klasie? :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę proszę. Mogę ci nawet tę ankietę wysłać, a na pewno jest dobra, bo moja polonistka ją sprawdzała. :p To ty masz w trzeciej klasie projekt? :o Ja myślałam, że wszyscy w drugiej xD
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń
    2. Przeważnie robimy projekty w trzeciej klasie, ale dla spokoju można też zrobić w drugiej, ale tylko wtedy jak cała klasa będzie chciała ;)

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku, bo ja niestety nie miałam w styczniu zbyt wiele czasu na czytanie. 6 książek to najgorszy u mnie wynik od bardzo dawna, choć jednocześnie patrząc na to, ile czasu zajęło mi przygotowanie się do sesji, być może nie jest to aż tak skandaliczny wynik :)

    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 to nie jest zły wynik! ;) Hahah sama mam studenta w domu, więc wiem ile to trzeba się uczyć. :p

      Usuń
  9. ~Tylko pozostaje patrzeć i zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo książek przeczytałaś. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. O takim wyniku mogę tylko pomarzyć! :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mam taki problem, być moze to właśnie Ty mi pomożesz. Moje posty nie chcą wyświetlać się w blogosferze w pulpicie nawigacyjnym. Co mam zrobić żeby to naprawić? Jeżeli znasz odpowiedź na to pytanie to napisz do mnie na mail: mrocznaalice@onet.pl Z góry Ci bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu nie wiem, przykro mi :/ Też tak miałam kilka miesięcy temu, ale po paru dniach samo przeszło.

      Usuń
  13. Dobry dzień!
    Czy nadal jesteś zainteresowany uzyskaniem kredytu na 2%?
    Skontaktuj się z nami pod adresem (gerred.breinloanlenderr@gmail.com), aby uzyskać więcej informacji.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...