czwartek, 11 lutego 2016

197. Test ciążowy


Bettina to pracująca z dziećmi chorującymi na zespół Downa lub zespół Aspergera młoda kobieta. Uwielbia dzieci i stara się im pomóc, jak tylko może. 
Helgi to wrażliwy mężczyzna, który znienacka dowiaduje się, że jego ojciec, nie jest tym biologicznym. Co gorsza Helgi może sam nie mieć dzieci...
Tę dwójkę połączy postać Andrzeja - pisarza, a zarazem lekarza, który książką próbuje poukładać własne życie. 

Postanowiłam przeczytać książkę ze względu na interesujący opis, ale to do stałam nie spełniło moich oczekiwań, wręcz mnie zawiodło i to na całej linii... 

Zacznijmy od tego co powinno stanowić podstawę książki, czyli fabuły i bohaterów. I tego i tego jest tu stanowczo za dużo. Autor pozaczynał mnóstwo wątków, które nie łączą się ze sobą i tylko rozpraszają czytelnika. Z kolei bohaterowie wchodzą historię z własnymi przeżyciami, każdy dorzuci coś od siebie i po kilku stronach gubimy się i szczerze mamy dość. Nie wspominając już o ilości scen erotycznych i to na dość niskim poziomie. 

Szczerze żałuję, że poznałam tę pozycję, dlatego też postanowiłam nie poddawać jej ocenie, jak robię to zazwyczaj, bo była by ona niska, tak samo jak poziom książki. Nie będę jej Wam polecać, bo nie mam do tego podstaw, a przecież nie zamierzam nikogo okłamywać. 

Tytuł oryginału: Test ciążowy
Autor: Jerzy Alski
Wydawnictwo: Novae Res
Liczba stron: 306
Moja ocena: -
Książkę poznałam dzięki Wydawnictwu Novae Res!

1 komentarz:

  1. Szkoda, że sceny erotyczne są kiepskie. Raczej nie zajrzę do tej książki.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...