środa, 6 września 2023

TBR NA WRZESIEŃ! [EDYCJA 2023]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover 
 

Dzień dobry! 

Z sierpniowym TBR poszło całkiem sprawnie - wykonałam go w 100%, a ponadto przeczytałam dodatkowe 16 książek. Całe podsumowanie tutaj, zaś my przejdźmy do stosiku na wrzesień!

Ze względu na to, że we wrześniu wciąż mam studenckie wakacje, to uzbierałam całkiem sporo tytułów do przeczytania. Głównie z własnej biblioteczki, bo niestety w podsumowaniach miesięcznych wychodzi mi, że więcej do mojej biblioteczki przybywa, niż z niej czytam i chciałabym to zmienić. 


1. Oko w oko ze śmiercią - z mojej biblioteczki, stosunkowo krótko jest w moim posiadaniu, bo kupiłam ją w tym roku, ale chciałabym ją jak najszybciej poznać.

2. Szóstka wron - z mojej biblioteczki, chcę poznać odkąd obejrzałam serial "Cień i kość" (a w nim wplątane są również postaci z tej książki)

3. Niewidzialne życie Addie LaRue - z mojej biblioteczki, mam wobec niej wielkie nadzieje

4. Prawo Mojżesza - z mojej biblioteczki, czeka już zbyt długo, dlatego wpisałam ją do TBR rocznego, by w 2023 się z nią uporać

5. Ślady - z mojej biblioteczki, jak wyżej

6. Wiek ludobójstwa - z mojej biblioteczki, mam nadzieję, że pomoże mi w trakcie pisania pracy magisterskiej

7. Zwycięzcy - z mojej biblioteczki, wrześniowa premiera i nowy zakup, finał trylogii, która w tym roku zmiażdżyła moje serce

8. Rozjemca - z legimi, w ramach buddy readingu z przyjaciółką i w ramach kontynuowania mojej przygody z Sandersonem

9. Rezerwat goblinów - z mojej biblioteczki, buddy reading z przyjaciółką, która rozkochała mnie w Simaku

10. Zjazd rodzinny - we współpracy, zbiera świetne opinie za granicą!

11. Mroczna kołysanka - we współpracy, czekam na coś pokroju Opowieści podręcznej

12. Wytrwałość dzikich kwiatów - z legimi, za sprawą polecenia przyjaciółki

13. Wszystko, czym jesteśmy razem - we współpracy, pierwszy tom mnie zachwycił, więc czekam na dobicie 

14. Nuvole bianche. Białe chmury - we współpracy, zapowiada się niezwykła przygoda, szczególnie dla fanów serii Obca, Bridgertonów czy pióra Jane Austen

15. Opowieść podręcznej. Powieść graficzna - z mojej biblioteczki, chcę ją poznać do premiery, jednakże dopiero niedawno udało mi się ją upolować 

16. Gniewa - pożyczona od kolegi, które wkręciłam w świat Szeptuchy a teraz sama mam braki 

17. Dzisiaj narysujemy śmierć - z mojej biblioteczki, ta tematyka może mi się przydać do pisania pracy magisterskiej

18. Czasami jestem morzem łez - we współpracy, poprzednia książka autorki - Wyznania rzekomo porządnej dziewczyny - była zachwycająca i czekałam na kolejną historię spod jej pióra

19. Memory Almost Gone - we współpracy, pierwszy tom był świetną przygodą, choć czasami anagramy mnie przerastały, dlatego też jestem ciekawa jak będzie tutaj 

20. Tak jest okej - we współpracy, słyszałam, że jest krótka i przejmująca, i chciałabym to sprawdzić sama

 

Prawdopodobnie nie są to wszystkie tytuły, jakie uda mi się poznać we wrześniu, jednakże wstępny plan rysuje się jak wyżej. Co czytaliście, od czego polecacie zacząć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...