sobota, 5 sierpnia 2023

TBR NA SIERPIEŃ! [EDYCJA 2023]

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover 

 

Dzień doberek! 

Już dawno nie przychodziłam z krótszymi postamim takimi jak stosik to be read (do przeczytania) i nie ukrywam, że trochę się za tym stęskniłam. Krótszą formę przerzuciłam na Instagram (zapraszam tu!), ale i tutaj chciałabym wrócić do publikacji swoich czytelniczych planów. Szczególnie po to, by móc się z nimi rozprawiać w podsumowaniach miesiąca. Jeśli jesteście więc ciekawi na jakie tytuły postawiłam w sierpniu, to zapraszam!

Sierpień jest moim pierwszym pełnym miesiącem wakacji (od obu kierunków studiów, niestety nie od pracy), dlatego plany czytelnicze mam spore. 

1. Północ w Everwood - audiobook na legimi, którego jestem już dłuższą chwilę ciekawa

2. Z mgły zrodzony - reread, by przypomnieć sobie najważniejsze i móc kontynuować serię

3. Droga królów - postanowiłam zacząć nadrabianie Sandersona, więc jedna/dwie książki w miesiącu wystarczą idealnie, by poznać wszystko do emerytury ;)

4. Zaczekaj na to - bo na nową Zapatę czekam zawsze i nie zawodzę się nigdy

5. Ścieżki północy - na mojej półce leży od lat, dlatego najwyższa pora się z nią zapoznać

6. Czarne skrzydła - jak wyżej, choć wrzuciłam ją również w TBR na 2023, więc presja jest większa

7. To, czego nie mówię - jestem jej niesamowicie ciekawa, bo o trudnych tematach nie da się pisać w sposób łatwy

8. Srebro w kościach - jest oparta na legendzie arturiańskiej, więc muszę sprawdzić czy autorka podołała

9. Unbelievable - mam tę historię w oryginale po angielsku i w wersji polskiej (Niewiarygodne), w sierpniu chcę spróbować z angielską wersją, jestem jej ogromnie ciekawa

10. Dreadful. Otchłań ciszy i spokoju - kocham tę historię od premiery pierwszych rozdziałów w wersji fanfiction na wattpadzie, po zachwytach nad pierwszym tomem nie mogłam przejść obojętnie

11. Próby słońca - fantastyka inspirowana kulturą meksykańską, nie ma tego w literaturze zbyt dużo, dlatego jestem ciekawa tego czy mi podejdzie 

12. Pasażer - przyjaciółka mnie zmusiła do poznania czegoś od McCarthy'ego i podesłała ten tytuł, więc nie mam zbyt wielkiego wyboru

13. Stella Maris - jak wyżej

14. Stacja pośrednia - jak wyżej, z taką różnicą, że chodzi o innego autora (Simaka)

15. Baśniobór - mam tę historię w audio bardzo długo na liście na empikgo i czuję po opisie, że idealnie sprawdzi się podczas wakacyjnych spacerów.


Co myślicie, co polecacie?

1 komentarz:

  1. "Droga królów" wyczerpałaby pewnie połowę mojego miesięcznego czasu na czytanie. Bardzo chcę wrócić do tej serii, ale chyba musiałabym sobie zrobić reread pierwszego tomu, bo za dużo tam niuansów, żeby je wszystkie zapamiętać. A bez nich czytanie kolejnych tomów może być kłopotliwe.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...