środa, 7 czerwca 2023

Podsumowanie maja!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

Pora podsumować maj, zapraszam!


Przeczytane:

1. Mroczny Książę - Michelle Hercules (336 stron), 5/10

2. Błękitna krew - Michelle Hercules (352 strony), 5/10

3. One week girlfriend - Monica Murphy (204 strony), 4/10

4. Ophelia mimo wszystko - Racquel Marie (352 strony), 8/10

5. Wyznania rzekomo porządnej dziewczyny - Joya Goffney (368 stron), 9/10

6. Handel ludźmi w polskim prawie karnym i prawie ponadnarodowym - Justyna Jurewicz (424 strony), 9/10

7. Handel ludźmi. Zapobieganie i ściganie - Zbigniew Lasocik (red.) (632 strony), 7/10

8. Miej lepszy dzień - dr Alex George (224 strony), 9/10

9. Zabiję cię - Vquiet (704 strony), 9/10

10. Przestępczość cudzoziemców. Aspekty prawne, kryminologiczne i praktyczne - W. Klaus, K. Laskowska, I. Rzeplińska (red.) (640 stron), 7/10

11. Znak - Holly Black, Ted Naifeh (124 strony), 7/10

12. Dziwne kamienie. Opowieści ze Wschodu i Zachodu - Peter Hessler (384 strony), 5/10

13. The Diabolic - S.J. Kincaid (416 stron), 7/10

14. Klub smutnych duchów - Lize Meddings (250 stron), 8/10

15. Long way down - Jason Reynolds (306 stron), 5/10

16. Ocalała z chińskiego gułagu - Gulbahar Haitiwaji, Rozenn Morgat (240 stron), 5/10

17. Wybór opowiadań - Edgar Allan Poe (364 strony), 6/10

18. My summer of love and misfortune - Lindsay Wong (384 strony), 2/10

19. Yolk - Mary H. K. Choi (400 stron), 5/10

20. Do zakochania jeden urok - Ludka Skrzydlewska (464 strony), 9/10

21. The Inheritance Games 2. Dziedzictwo Hawthorne'ów - Jennifer Lynn Barnes (416 stron), 8/10

  

Liczba stron: 7 984


Obejrzane:

a) seriale:

1. Shadow and Bone / Cień i kość - 6 odcinków

2. Skradzione serce - 2. sezon (10 odcinków)

3. Po złej stronie torów - 7 odcinków

4. Tajemnica rodziny Greco - 1. sezon (9 odcinków)

5. Śnieżna dziewczyna - 2 odcinki

6. Królowa Charlotta - 3 odcinki


Maj? 

Mam wrażenie, że im bliżej do wakacji i cieplejszych miesięcy, tym czas ucieka mi szybciej. W tym miesiącu wróciłam na siłownię, zaczęłam pracę i próbowałam pogodzić początki sesji na obu kierunkach. Było intensywnie i męcząco, ale uważam, że warto. 

Im bliżej końca miesiąca, tym czytałam mniej przez natłok obowiązków, choć końcowy wynik i tak mnie zaskoczył. Najlepszymi okazały się: Dziedzictwo Hawthorne'ów, Zabije cię, Do zakochania jeden urok i Wyznania rzekomo porządnej dziewczyny. 

Na filmy brakło mi czasu i jedyne co, to oglądałam seriale. Najlepszym okazała się Królowa Charlotta - marzy mi się drugi sezon, albo chociaż kolejny w tym uniwersum. 


Czerwiec?

Na czerwiec nie planuję wiele, bo czeka mnie podwójna sesja i praca. Z pewnością czeka mnie dużo pracy, mało snu i pewnie jeszcze mniej książek. Ale już niedługo zacznę wakacje i zamiast uczyć się do egzaminów będę czytać!


Co czytaliście w maju? Jakie plany na czerwiec?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...