wtorek, 20 czerwca 2023

633. Jak upolować Drakulę

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

Po odkryciu tożsamości Kuby Rozpruwacza, Audrey Rose nie zamierza zwalniać i wyjeżdża na studia z medycyny sądowej do Rumunii. Wraz z Thomasem Cresswellem zamierza uczyć się w starym zamku księcia Drakuli, w której mieści się jedna z najlepszych akademii. Niestety w akademii dochodzi do zbrodni, która sugeruje, że pojawił się naśladowca Vlada Palownika...

"Jak upolować Drakulę" to świetna kontynuacja losów Audrey i Thomasa, skupiająca w sobie dalsze odkrywanie zagadek medycyny sądowej, jak i tajemniczych zbrodni w mrocznej scenerii rumuńskiego zamku. Nie ukrywam, że czytając tę część skrycie wzdychałam do zajęć w takim miejscu, bo gdyby tylko była szansa, to pierwsza biegłabym na miejsce!

Autorka nie idealizuje bohaterów, choć z ich bystrymi umysłami chcielibyśmy tak o nich myśleć. Nawet przebojowa Audrey Rose miewa chwile zwątpienia w siebie i własne możliwości. Dzięki temu zdecydowanie łatwiej było mi się z nią utożsamić, bo popełniała błędy, kierowała się uczuciami i wątpiła w siebie jak najzwyklejsza nastolatka. 

Nie umiem określić która z części podobała mi się bardziej, bowiem mają zarówno wspólne postaci, jak i zbrodnie, jednak obie mają w sobie mrok, duchotę i sekrety, które chce się poznać. Lekkie pióro autorki równoważyła nabudowana sceneria i cięte żarciki wymieniane między bohaterami. 

Jeśli nie mieliście jeszcze okazji sięgnąć po "Jak podejść Rozpruwacza", to nadróbcie to jak najprędzej, by sprawdzić czy uda się Wam rozwiązać zagadkę Drakuli. 


Tytuł oryginału: Hunting Prince Dracula

Autorka: Kerri Maniscalco

Seria: Stalking Jack The Ripper (#2)

Wydawnictwo: Must Read

Liczba stron: 464

Moja ocena: 9/10

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu!


I Współpraca recenzencka z Wydawnictwem I

1 komentarz:

  1. Z przyjemnością przeczytam książkę, której akcja toczy się w tym zamku. Ale ja też chciałabym się tam uczyć, mogłabym nawet wrócić do szkoły na jakiś czas. Najpierw jednak nadrobię pierwszą część.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...