sobota, 17 czerwca 2023

630. Dziedzictwo Hawthorne'ów

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

"Ludzie nie są idealni. Choćby bardzo się starali. Choćby za wszelką cenę próbowali nie okazywać słabości. Ludzie popełniają błędy."


Młoda Avery Grambs została wciągnięta w grę Tobiasa Hawthorne'a - obcego człowieka, który postanowił zapisać jej cały swój majątek, pomijając przy tym prawowitych dziedziców. Z chwilą przekroczenia przez nią progu Hawthorne House rozpoczęło się stąpanie po kruchym lodzie i próba pogodzenia dotychczasowego życia z zarządzaniem odziedziczoną fortuną, a także z rozwiązywaniem zagadek pozostawionych przez spadkodawcę. Do tego o względy dziewczyny zabiega dwóch wnuków Tobiasa seniora - Jameson i Grayson, obaj równie tajemniczy. A jakby tego było mało, to dziewczynie na każdym kroku grozi niebezpieczeństwo, jak na nowo odnalezioną dziedziczkę fortuny przystało.

Od poznania przeze mnie pierwszego tomu minął już rok, a ja wciąż nie mogę wyjść z podziwu dla Autorki i jej zamiłowania do zagadek, anagramów i intryg, które sprawnie składają się w jedną sensowną całość. Jennifer Lynn Barnes to pierwszorzędna mistrzyni zagadek i zwrotów akcji, która wciągnęła mnie w świat Avery. 

"Dziedzictwo Hawthorne'ów" to świetna kontynuacja, wyjaśniająca sekrety i wprowadzająca mnóstwo nowych tajemnic. Po pierwszym tomie nie spodziewałam się, że autorce uda się utrzymać poziom i w tym momencie muszę przyznać, że byłam człowiekiem małej wiary. To, co zafundowała nam w tej książce, przekroczyło moje oczekiwania, a jednocześnie kilkukrotnie zwiększyło oczekiwania wobec finałowej części!

Autorka przygotowała trylogię pełną humoru, zagadek, uczuć, wielkich pieniędzy i zazdrości. Po pierwszych dwóch tomach pozostaje mi mieć nadzieję, że ten sam poziom został utrzymany w trzecim tomie, ale o tym napiszę już niedługo, bo "Ostatni gambit" już czeka, by wpaść w moje ręce!

Jeśli jeszcze nie znacie tej historii, a chcielibyście choć na chwilę postawić się na miejscu nastolatki, której życie nigdy nie rozpieszczało i z nieba spadł jej ogromny spadek od obcego człowieka, to wiecie po co sięgnąć! Gwarantuję, że pani Barnes Was nie zawiedzie!


Tytuł oryginału: The Hawthorne Legacy

Autorka: Jennifer Lynn Barnes

Seria: The Inheritance Games (#2)

Wydawnictwo: Must Read

Liczba stron: 416

Moja ocena: 8/10

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu!


I Współpraca recenzencka z Wydawnictwem I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...