sobota, 3 września 2022

Podsumowanie sierpnia!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover

 

Drugi miesiąc wakacji za mną!


Przeczytane:

1. Maybe now - Colleen Hoover (464 strony)

2. Pani Noc - Cassandra Clare (834 strony)

3. Cień wiatru - Carlos Ruiz Zafon (512 stron)

4. Brave Two Zero - Andy McNab (416 stron)

5. W krainie kolibrów - Sofia Casperi (632 strony)

6. Mitologia nordycka - Neil Gaiman (240 stron)

7. The Love Hypothesis - Ali Hazelwood (416 stron)

8. Niebezpieczne związki - Pierre Choderlos de Laclos (400 stron)

9. Bieguni - Olga Tokarczuk (456 stron)

10. Tajemnica Black Rabbit Hall - Eve Chase (432 strony)

11. Fatamorgana - Chika Unigwe (320 stron)

12. Władca cieni - Cassandra Clare (836 stron)

13. Królowa mroku i powietrza - Cassandra Clare (1074 strony)

14. Vintage. Sklep rzeczy zapomnianych - Susan Gloss (360 stron)

15. Ziemia, mamy problem - Nathaniel Rich (256 stron)

16. Nick i Charlie - Alice Oseman (176 stron)

17. Próba żelaza - Cassandra Clare, Holly Black (328 stron)

18. Co się stało z Iwoną Wieczorek - Janusz Szostak (288 stron)

19. Dr Jekyll i Pan Hyde - Robert Louis Stevenson (140 stron)


Liczba stron: 8 580

Dziennie: 277


Obejrzane:

a) seriale:

1. Gilmore girls - 2. i 3. sezon (44 odcinki)

2. Taboo - 1 odcinek

3. Pieces of her - 1. sezon (8 odcinków)

4. Downtown Abbey - 1. sezon (7 odcinków)

5. You don’t know me - 1. sezon (4 odcinki)

6. Hold tight / Zachowaj spokój - 1. sezon (6 odcinków)

7. Kleo - 1. sezon (8 odcinków)

8. The Good Doctor - 7 odcinków


b) filmy:

1. The Gray Man (2022)

2. Carter (2022)

3. Code name: Emperor (2022)

4. My daughter's killer (2022)

5. Resident Evil (2002)

6. Emma (2020)

7. A Beautiful Mind / Piękny umysł (2001)

8. Gifted Hands (2009)

9. Gone Girl / Zaginiona dziewczyna (2014)

10. Elizabeth (1998)

11. Once Upon a Time in America / Dawno temu w Ameryce (1984)

12. Frida (2002)

13. Seven Years in Tibet / Siedem lat w Tybecie (1997)


Sierpień? 

Sierpień minął mi bardzo szybko! Był to mój drugi miesiąc wakacji, ale w rzeczywistości, przez dłuższą sesję, pierwszy prawdziwy miesiąc odpoczynku przeplatanego z pracą. Nawet po moich wynikach czytelniczych i filmowych widać, że w trakcie wolnego postawiłam na odpoczywanie. Przeczytałam dziewiętnaście książek, a najlepszymi okazały się: trylogia Mroczne Intrygi Clare (Pani Noc, Władca cieni, Królowa mroku i powietrza), The Love Hypothesis i Co się stało z Iwoną Wieczorek

Filmowo również nie próżnowałam, obejrzałam trzynaście produkcji oraz osiem różnych seriali. Kontynuowałam oglądanie Gilmorek, skusiłam się na Netflixową nowość (Kleo) i żałuję oraz na Hold tight, Downtown Abbey czy You don't know me, które polecam!


Wrzesień?

Na wrzesień mam szereg planów, głównie związanych z dalszą pracą, kolejnymi wizytami lekarskimi (wakacje to zawsze czas dla zdrowia i ustawiam wówczas przeróżne badania kontrolne), a także dalszym czytaniem i oglądaniem. Na studia wracam początkiem października i ten rok będzie dla mnie wielkim wyzwaniem, przez wzgląd na wiele zajęć dodatkowych i rozpoczęcie drugiego kierunku studiów, więc chcę maksymalnie odpocząć!


Jak minął Wam sierpień? Co czytaliście, co oglądaliście?

1 komentarz:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...