sobota, 29 stycznia 2022

544. Heartstopper. Tom 2

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

Charlie Spring i Nick Nelson to przyjaciele. Nick wie, że Charlie jest homoseksualistą, a jednocześnie nie wie kim sam jest. Wraz z pomocą Charliego i bliskich próbuje poznać samego siebie, co nie zawsze jest łatwe.

"Heartstopper. Tom 2" to moje kolejne zetknięcie z Alice Oseman i jej cudownymi bohaterami. Pierwszą częścią zachwycałam się w zeszłym roku, ale dzięki Wydawnictwu Jaguar nowy rok również rozpoczęłam z rozczulająco-otulającym komiksem. 

Tom drugi to kontynuacja poznawania się przez obu chłopców. Do tego Alice Oseman kontynuowała i rozwijała ważniejsze społecznie wątki, takie jak nękanie, homofobię czy trudności w poznaniu własnego ja. Nie jest to komiks, przy którym można się zatracić i wyłącznie odpoczywać bujając w obłokach, ale historia, która skłania nas do refleksji na wielu płaszczyznach. 

Kreskami wewnątrz tej historii, które ożywiły bohaterów w moich oczach, zachwycałam się już w recenzji pierwszego tomu. Po przeczytaniu "Radio silence" wiedziałam, że Alice Oseman potrafi stworzyć wspaniałą historię, ale odkrywając serię "Heartstopper" utwierdzam się w przekonaniu, że poza talentem pisarskim, objęła również w posiadanie talent malarski. 

"Heartstopper. Tom 2" to przejmująca i rozkochująca w sobie historia o nastolatkach, ale dedykowana ku szerokiemu gronu odbiorców. Jest to bezpieczne miejsce dla wszystkich, którzy czują się niedopasowani, zakochani, szczęśliwi i smutni. Sama spędziłam z tym komiksem cudowne chwile i już nie mogę się doczekać kolejnej części!



Tytuł oryginału: Heartstopper. Volume 2

Autorka: Alice Oseman

Wydawnictwo: Jaguar

Seria: Heartstopper (#2)

Liczba stron: 320

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawnictwu!

2 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...