poniedziałek, 11 października 2021

535. Heartstopper. Tom 1

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

Charlie Spring to uczeń dziesiątej klasy w brytyjskiej szkole dla chłopców. We wcześniejszym roku wyszło na jaw, że jest homosksualistą, co spowodowało wiele ataków w jego stronę od starszych uczniów. Zastraszanie ustało, ale niepewność, szczególnie wobec wyższych roczników, pozostała. Z tego względu, gdy nowy kolega Charliego, rok starszy Nick, zaprasza go na trening drużyny rugby, młody chłopak nie wie jak zachowają się starsi chłopcy. Nick Nelson z kolei postara się zrobić wszystko, by Charlie nie zaznał żadnj krzywdy.

O komiksach z serii Heartstopper słyszałam wiele jeszcze przed polską premierą pierwszego tomu. Wiedziałam, źe za wszelką cenę muszę poznać historię, którą za granicą pokochało tak wiele osób i sprawdzić czy historia Charliego i Nicka rozkocha w sobie i mnie. Już teraz mogę zdradzić, że jej się to udało.

„Heartstopper. Tom 1” to historia, która potrafi momentalnie rozczulić, zasmucić, rozkochać. Poznawałam ją po troszku, by wciąż na nowo poprawiać sobie humor. Nie raz, na swych niewielu kartach, podniosła mnie na duchu i z gorącym sercem ją Wam polecam. 

Piękne kreski sprawiły, że wczułam się w historie tak, jakby rozgrywała się tuż przed moimi oczami, co jeszcze bardziej mnie zachwyciło. Cieszę się, że ta historia została wydana jako powieść graficzna, bo dodało jej to tylko uroku i sprawiło, że jeszcze lepiej można się odnaleźć zarówno w słowach wypowiadanych przez bohaterów, jak i miejscach, w których bywają.

Pierwsza część historii Nicka i Charliego zachwyciła mnie niemal od pierwszych stron, dlatego z utęsknieniem wypatruję premiery kolejnych. Mam tylko nadzieję, że autorka nie zostawiła nas ponownie z tylkoma refleksjami, bo wówcza kolejne tomy będą potrzebne na wczoraj. 

Alice Oseman poznałam przez "Radio silence", w którym się zakochałam, dlatego też wiedziałam, że ten komiks będzie strzałem w dziesiątkę. Świetne wydanie, które nie niszczy się w trakcie czytania, piękna kreska i bohaterowie, których nie da się nie kochać. Jeśli do tej pory nie poznaliście "Heartstopper", to czujcie się zachęceni do odwiedzenia księgarni!


Tytuł oryginału: Heartstopper. Volume 1

Autorka: Alice Oseman

Wydawnitwo: Jaguar

Seria: Heartstopper (#1)

Liczba stron: 288

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz serdecznie dziękuję Wydawcy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...