sobota, 14 grudnia 2013

Stosik mikołajkowy ;)







Tak mi przykro, że tak strasznie słaba jakość, ale było dość późno, a światło w moim pokoju jest okropnie słabe.


Pierwsze osiem książek ( od góry ) dostałam od rodziców na mikołajki. Wybrałam je na :  http://www.taniaksiazka.pl/ . Jest to bardzo tania księgarnia, więc za osiem książek rodzice zapłacili 55 zł :).
Ich tytuły to  ( od góry ) :
1. Kimberly Derting "Przysięga"
2. Avery Williams  "Miłość alchemika"
3. Emily Hainsworth "Przez ciebie"
4. Amanda Hocking "Wybrałam ciebie"
5. Andrea Cremer  "Blask nocy"
6. Andrea Cremer  "Cień nocy"
7. J. A. London "Ciemność przed świtem"
8. Jennifer Bosworth " Dziewczyna, którą kochały pioruny"

Wczoraj, kiedy przyszły paczki zaczęłam czytać "Dziewczynę, którą kochały pioruny" i jak na razie spodobała mi się :).

Trzy kolejne, które zostały zamówiłam przez allegro.
Są to :
1. Jan Polkowski "Głosy"
2. Leigh Fallon "Cień żywiołu"
3. Katarzyna Berenika Miszczuk "Druga szansa"

Tak naprawdę "Cień żywiołu " i "Druga szansa" były w promocji 2+1, więc "Głosy" przyszły tak niespodziewanie. przekartkowałam to ( tylko 29 stron ) i okazało się, że jest to zbiór wierszy.

Słyszeliście coś o tych książkach ? Zamówiłam je, ponieważ podobały mi się ich okładki, a tak naprawdę nic o nich nie wiem ;). Napiszcie czy są według Was fajne.

Pozdrawiam, Kaśka ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...