poniedziałek, 16 grudnia 2013

31. Wilk

Tytuł: Wilk
Tytuł oryginału: Wilk
Autor: Katarzyna Berenika Miszczuk
Tom: 1
Seria: Wilk
Wydawnictwo: W. A. B.
Liczba stron: 304
Cena z okładki: 32, 90 zł
Ocena: 10 /10


Książka trafiła do mnie, a właściwie jej elektroniczna wersja , dzięki namowie i wspaniałej opinii kuzynki.
Drugim powodem, dla którego postarałam się o zdobycie jej było to, że uwielbiam autorkę ♥.
Kiedy dowiedziałam się, że Katarzyna Berenika Miszczuk napisała tą historię w wieku piętnastu lat to normalnie oszalałam. Książka jest tak wspaniale napisana, jakby pisała ją bardzo doświadczona osoba, a nie piętnastolatka, co oznacza mniej więcej, że autorka ma wielki potencjał, który świetnie pokazała w kolejnej części oraz serii : Ja, diablica, Ja, anielica, Ja, potępiona.
Wszyscy pewnie myślą, że ta historia jest niedopracowana, taka niezbyt ciekawa - do poprawki. Jednym słowem MYLICIE się. Książka świetnie napisana ( jak wyżej ) , bohaterowie i  miejsca również są cudowni. Normalnie jestem, byłam  oczarowana na tyle, żeby zaraz po skończeniu "Wilka", czyli ok. 1:30 zacząć czytać drugą część tj. "Wilczycę".


Margo jest zwyczajną nastolatką mieszkającą w Nowym Jorku. Niestety nie na długo, ponieważ z powodu przeniesienia mamy wraz z rodzicami musi przeprowadzić się do Wolftown. Jak wiadomo nie jest zachwycona, ponieważ musi zostawić przyjaciół i zacząć naukę w nowej szkole. Na szczęście od razu zaprzyjaźnia się z Ivette. Mniej więcej w tym samym czasie zaczyna jej się podobać Max- przystojny blondyn, metalowiec. Z początku Max stara się odpychać Margo, ale kiedy profesor wyznacza ich dwójkę, żeby wspólnie zrobili projekt między nimi rozkwita uczucie.
Jednak Max zbyt dużo przed nią ukrywa, a ona starając odkryć jego tajemnice niszczy tę relację.

Jednak  nie tylko Max miewa tajemnice. Margo nie mówi mu, ani w ogóle nikomu, że ... miewa co noc koszmary. Właściwie to jeden koszmar się powtarza, a co noc przybywa mu coraz więcej szczegółów.

Co pokazują te i sny i w jaki sposób wpłynie to na relację Margo i Maxa ?
Dlaczego Max nie wyjawił jej pewnej tajemnicy ?
Czy pomimo tajemnic wybaczą sobie ?

Jak wspomniałam wcześniej styl autorki bardzo mi się spodobał. Książka wyszła naprawdę świetnie.
Akcja jest trochę zaskakująca, ponieważ na początku można domyślić się paru spraw, ale później robi się co raz bardziej zaskakująca i pełna napięcia.

Bohaterowie również wspaniale wyszli .
Max, tajemniczy metal. Jest bardzo cichy i spokojny, co jest bardzo ciekawe, ponieważ zwykle czytujemy o aroganckich, pewnych siebie głównych bohaterach. Miał oczywiście pewne tajemnice, których Margo sama musiała się domyślać, ale to było świetne. Jest również bardzo przystojny. Jego kolejne zalety to romantyzm, czuły, nie był taki całkiem idealny, miał nieliczne wady i za to go normalnie pokochała.

Iveete to również wspaniała osoba, o której warto wspomnieć. Jest ona przyjaciółką Margo, zakochaną w ... różowym kolorze ! Mimo, że Margo woli ciemne kolory i Iv często denerwuje ją swoimi różowymi ciuchami czy autem od razu się zaprzyjaźniły i obie chyba na tym skorzystały. Iv nie przejmuje się niczyją opinią, a przede wszystkim jest bardzo wyrozumiałą i pogodną osobą. Bardzo troszczy się o Margo, czym podbiła moje serce ;).

Gorąco polecam wszystkim miłośnikom paranormal i uważam, że wszystkim się ta książka spodoba.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania ;)
Kaśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...