sobota, 7 grudnia 2013

Mikołajki ;)



Jak Wam minęły mikołajki ? Czy wśród prezentów znalazły się jakieś ciekawe książki ? Ja moją paczuszkę za późno zamówiłam i przyjdzie ok 10 / 11 grudnia, ale to już i tak niedługo. 
Klasowe mikołajki również się udały :). Kolega kupił mi śliczne perfumy :D

Mimo, że teraz piszę, że się udały od rana dzień nie zapowiadał się ciekawie. Rano prawie zaspałam, ale jakimś  cudem zdążyłam przed dzwonkiem. Na biologii pani odpuściła pytanie, bo mieliśmy czapki mikołaja. 

Na chemii pani miała pytać układu okresowego, pani z matmy pytać wyrażeń algebraicznych, a na fizyce kartkówka z ciśnienia i gęstości. Normalnie cudowny dzień. Okazało się jednak, że skoro większość klasy miała czapki ( mieliśmy je przynieść na wczoraj, żeby nie być pytanym ), to pani z chemii kazała nauczyć się za tydzień, a pani z matmy nam całkiem odpuściła ze słowami " Ja szanuję to święto i nigdy w nie nie pytam". 
Jak dla mnie spoko zapamiętam to na przyszłe lata. 
Jedynie pani od fizyki zrobiła kartkówkę, ponieważ za tydz. mamy sprawdzian, a za dwa tygodnie jedziemy do teatru .
Na polskim również było ciekawie bo pisaliśmy opowiadania o świętach i Mikołaju, które później odczytywaliśmy. Za swoje dostałam 5 :). 

Ale ogólnie dzień był bardzo ciekawy. Po południu dowiedziałam się, że jadę jako opiekun ( hahaha ) na Turniej Szachowy do Leżajska w niedzielę ( 8.12.2013r. ), co mnie ucieszyło, bo przecież niedzielę bym spędzała na obijaniu, a tak się wyrwę chociaż na kilka godzin z mojego miasta. 

Miło spędziłam dzień i mam nadzieję, że Wam również on się udał. :)

Pozdrawiam, Kaśka :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...