sobota, 11 lipca 2015

Zapowiedź - "Książka bez sensu"

Od wydania "Zniszcz ten dziennik" nasz kraj zalała fala, praktycznie jednakowych dzienników, które zmuszają nas do bycia kreatywnym. Sama posiadam "Zniszcz ten dziennik" i "To nie książkę", które uważam za fajne sposoby spędzania czasu, ale ja dziś nie o tym. 15 lipca premierę w Polsce ma "The Pointless Book", czyli "Książka bez sensu" znanego brytyjskiego vlogera - Alfiego Deyesa. Widziałam już różne tego typu książki, ale jak wyżej wspominałam zadania często powtarzały się, dlatego długo zastanawiałam się nad kupnem tej książki. Kiedy dostałam propozycję jej recenzji zgodziłam się od razu, ponieważ chciałam spróbować, zobaczyć czy jest to coś wartego uwagi itp. Na razie jedynie ją przekartkowałam, ale zadania są dość niespotykane i wydaje mi się, że warto ją kupić, ale o tym więcej w recenzji.


Dziś zapraszam Was na filmik, który nagrał Alfie, żeby opowiedzieć nieco o swojej książce, tak jak Zoella.

A tutaj mam dla Was przykładowe strony z "Książki bez sensu"


4 komentarze:

  1. Wciąż nie przekonuje mnie, ani "Zniszcz ten dziennik", ani ta najnowsza pozycja. Cóż.. Nie widzę w nich sensu.

    Chciałabym Ciebie zaprosić do przeczytania mojego najnowszego postu, który rozpoczyna nowy cykl. Nie traktuj tego jako spam. Traktuj to jako zaproszenie.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/2015/07/krucze-wiesci-czyli-przeglad.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekonują mnie te książki. Jak dla mnie to beznadziejne badziewia :) a nie utwory należące to książek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zniszcz ten dziennik jest książką która przynosi frajdę. Moja mała kuzynka nie rusza się nigdzie bez tej książki. Ludzi mówią że ta ksiażką jest bez sensu po co kupować coś żeby to zniszczyć. Ale z opinią jak z dupą każdy ma swoją ;P
    Zapraszam do mnie http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam z ciekawości, ZTD, ale jednak co do innych książek tego typu nie jestem tak bardzo przekonana. :)

    http://majkabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...