poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Podsumowanie sierpnia!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek //
Instagram: @zmu_booklover

Drugi miesiąc wakacji dobiega końca! Pozostało mi go podsumować i cieszyć się wrześniem przed rozpoczęciem nauki pełną parą od 1 października!


Przeczytane:

1. Emma - Jane Austen (480 stron)

2. Waleczna królowa - Emily R. King (384 strony)

3. Serce gangstera - Anna Wolf (280 stron)

4. Bad Saint - Monica James (400 stron)

5. Dobry chłopak - Elle Kennedy, Sarina Bowen (294 strony)

6. Statystycznie rzecz biorąc, czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby dostać Nobla - Janina Bąk (320 stron)

7. Reflection - Diane Chamberlain (394 strony)

8. Królestwo dusz - Rena Barron (448 stron)

9. Tajemnice pielęgniarek. Prawda i uprzedzenia - Marianna Fijewska (320 stron)

10. Emigracja - Malcolm XD (304 strony)

11. Nero - Brianne Sarah (400 stron)

12. Weteran - Katy Regnery (348 stron)

13. Miłość po sąsiedzku - Belle Aurora (346 stron)

14. Wyzwanie stoika - William B. Irvine (240 stron)

15. Łowca nastolatek - Mikołaj Podolski (336 stron)

16. Niegrzeczny idol - Kristen Callihan (384 strony)

17. Raw - Belle Aurora (320 stron)


Liczba stron: 5 998

Dziennie: 193


Obejrzane:

a) filmy:

1. Pitbull. Ostatni pies


b) seriale:

1. Zagadki kryminalne panny Fisher - 3 odcinki

2. Synowie Anarchii - 16 odcinków

3. Good witch - 14 odcinków


Sierpień?

Sierpień minął mi niesamowicie szybko. Pracowałam, czytałam, skończyłam 20 lat i dalej czytałam oraz pracowałam. Ta wypracowana rutyna szczerze mówiąc bardzo przypadła mi do gustu, aczkolwiek zaczynam tęsknić za studiami i mam nadzieję, że jak najszybciej na nie wrócę, a wirus nie pokrzyżuje mi planów. Jak widać powyżej udało mi się poznać wiele ciekawych tytułów, starałam się również nie zaniedbywać bloga, co zaowocowało siedmioma recenzjami! 

Niezadowolona jestem natomiast z jednego jedynego obejrzanego filmu. Włączyłam go kiedyś przy prasowaniu i tym sposobem skończyłam, na więcej nie znalazłam czasu, ale może gdy zacznie się robić za oknem jesiennie, to znajdę czas i chęci na filmy. 

Jeśli zaś chodzi o seriale, to skończyłam ukochane Zagadki kryminalne panny Fisher, a także podgoniłam nieco Synów Anarchii i Good witch. Wieczorami staram się zajmować książkami, bądź w tle puszczać audiobooki, ponieważ boję się, że w tym roku akademickim czasu wolnego będę mieć mniej, niż w zeszłym. Seriale zawsze mogę nadrobić przy gotowaniu czy sprzątaniu, książki niekoniecznie ;)

Wrzesień?

Wrzesień przynajmniej w pierwszej połowie zapowiada się pracowicie, później planuję odpuścić i zająć się pakowaniem na studia, porządkami i zakupami. Oczywiście, jak co miesiąc, planuję czytać, pisać o książkach i oglądać, ale ile z moich planów wyjdzie dowiemy się za miesiąc!

Jak minął Wam sierpień? Ile książek przeczytaliście? Idziecie do szkoły, czy może również macie ostatni miesiąc wakacji przed sobą?

4 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...