czwartek, 27 sierpnia 2020

507. Dream again

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek //
Instagram: @zmu_booklover

Jude Livingston miała wszystko - miłość, marzenia, godność, oszczędności i karierę aktorską, o której marzyła od zawsze. Życie bywa jednak przewrotne i niemal w moment straciła wszystko, na co długo pracowała, dlatego z podkulonym ogonem musi przeprowadzić się z LA do brata, do małego miasta Woodshill. Ma nadzieję na poukładanie sobie życia od nowa, jednak przeszkadza jej w tym jeden ze współlokatorów brata, a jednocześnie jej były chłopak i wielka miłość - Blake. Blake nie jest już tym samym wesołym chłopakiem, którego Jude rzuciła wybywając do Los Angeles i zdecydowanie nie na rękę mu mieszkanie z kobietą, która złamała mu serce.

"Dream again" to piąty tom serii "Again" pani Kasten i kolejny, w którym się zakochałam. Z serią zapoznałam się stosunkowo niedawno, jednak porwała mnie już od pierwszego tomu i z każdym kolejnym tomem jestem jeszcze bardziej zadowolona z lektury i nie mogę się doczekać kolejnych!

Mona Kasten ma niesamowicie płynny i przystępny styl pisania, a czytając jej książki nie mogę się od nich oderwać. Jak zawsze, zamiast na masę zwrotów akcji, autorka postawiła na bohaterów, relacje między nimi i poruszanie ważnych kwestii, tym razem związanych z tematyką show businessu, bądź też zdrowotną. Nie będę zagłębiać się w te kwestie, by nie psuć Wam przyjemnego odbioru lektury, ale cieszę się, że poza świetną historią autorka wplata do swych książek nieco ważniejszych oraz trudniejszych wątków.

Początkowo nie mogłam wgryźć się w lekturę, ponieważ nie czułam się aż tak związana z Jude, jak było w poprzednich częściach tej serii. Wraz z upływem stron udało mi się do niej przekonać i mimo wszystko po przeczytaniu jestem na tak oraz mam zamiar ten tytuł gorąco polecać, tak jak i wcześniejsze części. 

Cała seria "Again" to porywające historie o młodych, choć już dorosłych ludziach z pasjami, marzeniami i problemami. Przez to, że autorka ich nie idealizuje, tylko przedstawia wraz z wadami i często trudnymi charakterami, bliżej im do ludzi, z którymi czytelnik chce się zżyć. Niemal każdy szerzej rozpisany bohater prezentuje inne problemy, wachlarz emocji oraz nierzadko masę humoru, dlatego z niecierpliwością czekam na kolejne części. Nigdy nie sądziłam, że aż tak polubię się z książkami obyczajowymi, ale zdając sobie sprawę jak wiele tematów poruszanych w książkach pani Kasten mnie dotyczy pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że będzie pisać jeszcze długo, a jej bohaterowie dalej będą podrzucać mi wskazówki.

Jeśli jeszcze nie mieliście przyjemności sięgnięcia po ten tom, bądź żaden z tej serii to serdecznie polecam. U pani Kasten znajdzie się humor, trochę morału i czasem mogą przydać się chusteczki, a w gratisie pojawiają się prześliczne okładki i ogrom sympatycznych bohaterów! Te książki będą nadawać się idealnie do odprężenia, na poprawę humoru lub też na zastój czytelniczy, tak jak było w moim przypadku.

Tytuł oryginału: Dream again
Autorka: Mona Kasten
Seria: Again (#5)
Wydawnictwo: Jaguar
Liczba stron: 328
Moja ocena: 8/10
Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...