sobota, 31 marca 2018

Podsumowanie marca!


Marzec rozpoczęłam od chorowania, jednak mimo tego i masy nauki wspominać będę go miło. W końcu nie codziennie blog świętuje pięć lat, prawda?


Przeczytane:
1. Niebo istnieje naprawdę - Todd Burpo (232 strony)
2. Mów do mnie - Sonia Belasco (240 stron)
3. Szklany tron - Sarah J. Maas (514 stron)
4. Korona w mroku - Sarah J. Maas (495 stron)
5. Co zdarzyło się w Lake Falls - Artur K. Dormann (400 stron)
6. Point of retreat - Colleen Hoover (304 strony)
7. Sense and Sensibility. Rozważna i Romantyczna - Jane Austen (100 stron) 
8. Kobieca moc - Agnieszka Przybysz (216 stron)
9. Kobieta w oknie - A. J. Finn (416 stron)

Liczba stron: 2 917
Dziennie: 94

Obejrzane:
a) seriale:
1. Ultraviolet - 5 odcinków
2. Riverdale - 3 odcinki
3. Jessica Jones - 12 odcinków
4. Lucyfer - 3 odcinki

b) filmy:
1. Botoks
2. Fernando
3. Kształt wody
4. Tajemnice Egiptu
5. Jumanji. Przygoda w dżungli
6. Sierpień w hrabstwie Osage
7. Trzy billboardy za Ebbing, Missouri
8. You Get Me

Marzec?
Sami z pewnością widzieliście jak duża przerwa była między postami w tym miesiącu. Od kilku miesięcy praktycznie nie mam czasu na czytanie i pisanie, ale w marcu niestety problemy m.in. zdrowotne doprowadziły do długiego czasu między recenzjami. Nie wspominając o tym jak niewiele ich jest... Wydaje mi się jednak, że kryzys został częściowo zażegnany i będę się tu pojawiać częściej niż w marcu. W tym miesiącu udało mi się ponownie przeczytać Szklany tron, który zachwycił mnie nie mniej niż za pierwszym razem, a także poznać kolejny tom - Koronę w mroku. Poznałam także Mów do mnie - książkę, która w pewnym stopniu pomogła mi poradzić sobie z żałobą. Przeczytałam również Niebo istnieje...naprawdę - pozycję obowiązkową dla katolików oraz zaczęłam cykl Lake Falls książką Co zdarzyło się w Lake Falls. Przeczytałam cudowną Point of retreat, poradnik Kobieca moc i spróbowałam swoich sił z klasykiem w oryginale - Rozważna i romantyczna. Poznałam także zachwalaną Kobietę w oknie, na podstawie której aktualnie kręcony jest film. Udało mi się nadrobić kilka filmów, które chciałam poznać już od dawna - Sierpień w hrabstwie Osage, Trzy billboardy za Ebbing, Misouri, Kształt wody, kilka innych obejrzeć "przypadkiem" i nadrobić seriale.  Marzec zakończyłam bardzo dobrze świętując dnia wczorajszego - 30.03 pięć lat założenia Parę słów o książkach ♡

Kwiecień?
Z powodu majowego wolnego dzięki maturom jest to praktycznie ostatni dzwonek na poprawę ocen. Wiem, że przede mną jeszcze wiele sprawdzianów, ale rok chciałabym zakończyć jak najlepiej. Będę starać się nie zepsuć ładnych ocen z tego i poprzedniego miesiąca, ponieważ jestem z nich bardzo zadowolona ;) Mam też nadzieję, że uda mi się nadrobić choć część książek czekających na poznanie i recenzję, bo stos powoli zaczyna mnie przerażać.

4 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...