czwartek, 1 marca 2018

Podsumowanie lutego!


Luty zapowiadał się bardzo męcząco przez ilość szkolnych obowiązków, a jednak przeleciał mi między palcami. Nawet nie wiem kiedy minął i jak to się stało, a już od nastu godzin jest marzec...

Przeczytane:
1. Gra o wszystko - Molly Bloom (320 stron)
2. Portret Doriana Graya - Oscar Wilde (304 strony)
3. Cudowny chłopak - R. J. Palacio (418 stron)
4. Zapisane w kartach - Anne Bishop (528 stron)
5. Kasacja - Remigiusz Mróz (496 stron)
6. Rewizja - Remigiusz Mróz (628 stron)
7. Załącznik - Rainbow Rowell (416 stron)
8. Nad Niemnem. Tom 1 - Eliza Orzeszkowa (384 strony)
9. Nad Niemnem. Tom 2, Tom 3 - Eliza Orzeszkowa (538 stron)
10. Poezje - Adam Asnyk (290 stron)
11. Wybór poezji - Maria Konopnicka (216 stron)
12. Zaginięcie - Remigiusz Mróz (512 stron)
13. Ojciec Goriot - H. Balzak (180 stron)
14. Jedenaście godzin - Paullina Simons (304 strony)

Liczba stron: 5 534
Dziennie: 197

Obejrzane:
a) seriale:
1. Riverdale - 2 odcinki
2. Arrow - 9 odcinków
3. The Punisher - 6 odcinków
4. Lucifer - 2 odcinki
5. Botoks - 4 odcinki
6. Legends of tomorrow - 11 odcinków
7. Ultraviolet - 5 odcinków

b) filmy:
1. Syn Królowej Śniegu 
2. Harry Potter i Zakon Feniksa
3. Twierdza
4. Van Helsing
5. Cudowny chłopak
6. Planeta singli
7. Szybcy i wściekli 8
8. Pitbull. Nowe porządki
9. Pitbull. Niebezpieczne kobiety
10. Wściekły Nick
11. Pakt krwi
12. Krocząc wśród cieni
13. Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.1
14. Krowy na wypasie
15. Kobiety mafii

Luty?

Pierwsza połowa miesiąca zleciała mi szybko ze względu na ferie. W tym czasie obejrzałam mnóstwo filmów, nadrobiłam Punishera i Arrowa z czego się bardzo cieszę, a także przeczytałam Grę o wszystko, Portret Doriana Graya, Cudownego chłopaka i Zapisane w kartach. Każdą z tych książek byłam pozytywnie zaskoczona. Następnie udało mi się poznać pierwsze tomy przygód Chyłki i Zordona (Kasacja, Zaginięcie, Rewizja), co prawda początkowo w złej kolejności, ale obecnie znam wszystkie trzy książki. W międzyczasie czytałam lektury do szkoły - Nad Niemnem, Poezje Konopnickiej i Asnyka, a także Ojca Goriot. Udało mi się zakończyć Załącznik zaczęty  dawno temu, a w trakcie przerw w szkole przeczytałam Jedenaście godzin. Luty był pod względem książkowym bardzo udany, szczególnie, że większość książek poznałam już po zakończeniu ferii. Nadrobiłam także sporo filmów - moje postanowienie oglądania przynajmniej jednego filmu tygodniowo prężnie się rozwija. Zaczęłam nowe seriale - Ultraviolet i Botoks, nadrobiłam również poznane wcześniej. Jeśli macie jakieś ciekawe seriale warte polecenia, to proszę o tytuły, bo już niedługo nie będę mieć co oglądać :D



Marzec?
W nowym miesiącu planuję poznać sporo książek - moje bieżące aktualizacje są na instagramie zmu_booklover gdzie serdecznie zapraszam. Może w końcu uda mi się nadrobić zaległe recenzje, ale niestety mój czas wolny zajęty jest przez obowiązki domowe i szkolne, a czytanie nadrabiam w większości w szkole. 

Jak minął wam ten miesiąc? Ile przeczytaliście książek? Jakie seriale możecie mi polecić?

12 komentarzy:

  1. Ale masz dużo rozpoczętych seriali, ja zawsze oglądam tylko jeden :D

    Ostatnio mogę polecić z całego Outlander <3

    www.read-me21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie lubię oglądać jednego - zawsze staram się mieć jak największy wybór fabuły i aktorów :P Dziękuję, zapisuję go! <3

      Usuń
  2. Sporo udało Ci się przeczytać, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakrzywiasz czasoprzestrzeń :p Ja skończyłam wczoraj Stranger Things. Niedawno był wielki szum na ten serial i myślałam, że to takie oklepane, wszyscy to lubią. Ale serial jest genialny, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w lutym królowały powieści "Zanim zostaliśmy nieznajomymi" i "Dziewczyny chcą się zabawić" :)

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...