piątek, 30 marca 2018

[URODZINOWY KONKURS] 5 lat jak jeden dzień...

Dzisiejszego dnia mija pięć lat od założenia Parę słów o książkach... Czuję się jak dumna mama ♡


Rok w rok powtarzam ile udało mi się osiągnąć i tym razem również się o to pokuszę. Przez te piękne pięć latek napisałam ponad 300 recenzji książek, sporo recenzji seriali i filmów - choć wciąż nie wystarczająco, poznałam wiele wspaniałych osób, m.in. najkochańszą Wiktorię, a także nawiązałam wiele współprac z wydawnictwami i autorami. Jestem ambasadorką trzech świetnych książek, a na jeszcze innej pozycji pojawił się fragment mojej recenzji, z czego jestem niesamowicie dumna.

W ciągu tych pięciu lat blog miał swoje wzloty i upadki spowodowane różnymi czynnikami. Nie udało mi się od tego wybronić nawet w tym miesiącu, jednak wszystkie wyjaśnienia pojawią się w jutrzejszym podsumowaniu. Jestem jednak przeszczęśliwa, że mimo tych gorszych chwil nie zamknęłam tej strony i wciąż dodaję opinie o cudnych książkach. Nie recenzuję wszystkich przeczytanych książek ze względu na brak czasu, ale głęboko wierzę, że kiedyś uda mi się to wszystko nadrobić. Marzyć każdy może, prawda?
Moja głowa jest wciąż pełna pomysłów i choć brakuje czasu na  ich realizację, to nie poddaję się i mam nadzieję, że jeszcze na długo pozostanę w internecie wraz z całym blogiem ♡

Od zeszłego roku poza blogiem działam na snapchacie - zmu_booklover, a jakiś czas temu powróciłam także na instagrama - zmu_booklover. Na tym drugim SM pojawił się dziś konkurs z pięcioma książkami do wyboru i trwał będzie do 3 kwietnia br. Jeśli nie macie konta na tym portalu postanowiłam konkurs zrobić również tu, w końcu od bloga wszystko się zaczęło.

***
KONKURS


Do wyboru jest pięć powyższych książek: Twój dziennik, Byłam tu, Fangirl, 7 dni i Trzynaście powodów. Jedna osoba może wybrać jedną książkę z powyższych.
Konkurs trwa od dziś, 30.03 do 3.04.
Aby wziąć udział w konkursie należy być obserwatorem bloga, a także obserwatorem na google+, wyrazić chęć udziału w komentarzu, wybrać książkę i podać adres e-mail. Ze zwycięzcą skontaktuję się w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu.

Życzę wszystkim powodzenia i mam nadzieję, że nagrody, które wybrałam są atrakcyjne.

7 komentarzy:

  1. Bardzo gratuluję, kolejnych wielu lat! :*
    Trudny wybór, ale wezmę udział w konkursie o książkę "Fangirl". :)
    Obserwuję jako Zaczytana
    Mój email: naatttkaa@wp.pl
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tylko lat. Wiem jak to jest :) Kiedy to minęło? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje!
    Obserwuje wszystko jako Dominika Mar/read me.
    Moj email to d.marglarczyk@gmail.com
    Wybieram 7 dni :)


    www.read-me21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę wielu takich urodzin. :)
    Chętnie wezmę udział w konkursie. :D
    Obserwuję jako Karolina Xyz.
    Wybieram ''Trzynaście powodów''.
    16carolajna16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...