czwartek, 5 maja 2016

majowy TBR!


W kwietniu niestety nie udało mi się podołać całemu stosikowi, jednak mam nadzieję, że ten wyznaczony na maj zakończę. Zapraszam!


Najpierw planuję przeczytać książki z kwietniowego stosiku TBR, więc w maju postanowiłam zapoznać się z Sedinum i Ziemią Kobiet. Oprócz nich chcę przeczytać egzemplarze recenzenckie przybyłe do mnie w kwietniu, czyli Wilcze dziedzictwo oraz Nastoletnia panna młoda. Zbliża się czas oddania do biblioteki dwóch cegiełek - Uwięzionej w bursztynie i Podróżniczki, które chcę jak najszybciej przeczytać. Są to drugi i trzeci tom serii Obca, która już na początku pierwszego tomu skradła moje serce. Moim małym marzeniem jest skompletowanie tej serii do własnej biblioteczki, bo te książki są zbyt świetne, żeby w kółko wypożyczać je z biblioteki, a jestem pewna, że na jednym przeczytaniu się nie skończy.
UPTADE: udało mi się już skończyć "Uwięzioną w bursztynie". Cudowna, dorównująca poprzedniczce!

Oprócz tego na razie nie mam żadnych planów związanych z książkami, ale jestem pewna, że przeczytam ich o wiele więcej (choć połowa z nich jest ogromna pod względem stron)! A jakie są wasze majowe plany?

4 komentarze:

  1. Nie masz pojęcia, jak bardzo zazdroszczę ci kolejnych tomów "Obcej". Także mażę o tym by ją skompletować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Uwięziona w bursztynie" to świetna kontynuacja "Obcej", ale "Podróżniczka" to prawdziwe mistrzostwo :D Świetne plany - powodzenia :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ale mi narobiłaś ochoty na "Podróżniczkę", a trzeba się uczyć...
      Dziękuję!

      Usuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...