sobota, 7 maja 2016

kwietniowy stosik!


W kwietniu nie przybyły do mnie takie ilości książek, jak w poprzednich miesiącach, ale i tak jestem bardzo zadowolona. Zapraszam!

Zacznę może od pozycji, które przyszły w ostatnim dniu marca. Są to:  Ziemia Kobiet od Wydawnictwa Muza i Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno od Wydawnictwa HarperCollins. Recenzja tej drugiej ukazała się już na blogu. 
Przechodząc do pozycji kwietniowych pierwszą książką była Tylko ty, czyli najnowsza powieść Federica Mocci od Wyd. Muza. Jej recenzja również wisi na blogu. Kolejną książką było Wilcze dziedzictwo od Wyd. Akurat, której jeszcze nie udało mi się przeczytać, ale zapowiada się świetnie.
Następną książką była Druga runda od Wydawnictwa HarperCollins. Czytałam już "Carrie Pilby. Nieznośnie genialna" tej autorki, a w recenzji nie mogłam wyjść z podziwu i mam nadzieję, że będzie ona trzymała poziom. Ostatnie dwie kwietniowe książki to Nastoletnia panna młoda Cathy Glass, której życiowe książki uwielbiam (mimo, że przeczytałam dopiero jedną - Czy mnie pokochasz?) i Połącz kropki. Niesamowite miejsca, obie od Wydawnictwa Muza.

Jak wspominałam na początku książek nie było za wiele, więc mam nadzieję, że jak najszybciej poznam te zaległe. Jak pod względem książkowym przedstawia się wasz kwiecień?

6 komentarzy:

  1. Zupełnie nie w moim stylu, ale miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Chłopak..." był super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połącz kropki jest ogromnie uzależniające ;) - aż czasami żałuję, że kupiłam, bo to straszny zjadacz czasu.
    Gratuluję nabytków i życzę przyjemnej lektury :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nastoletnią pannę młodą" mam i ja. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...