czwartek, 4 czerwca 2020

498. Wyklęta królowa

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek// IG: zmu_booklover
Kalinda, Pokrewna ludu i Ognista, zniosła w swoim życiu wiele. Małżeństwo jako setna żona radży, który okazał się tyranem, bitwy, w których ocierała się o śmierć. To jednak nie było wszystko, co przygotował dla niej los. Zmarły mąż powraca jako demon lodu, naznaczając ją swoim piętnem.

Tak jak "Ognista królowa" przyniosła mi ukojenie po mojej pierwszej sesji, tak "Wyklęta królowa" sprawiła, że udało mi się nieco odsunąć myśli pomiędzy zaliczeniami w drugiej sesji, która wciąż trwa, za co jestem tej serii ogromnie wdzięczna!

Kalinda to świetna bohaterka, pełna wigoru i robi wszystko, by walczyć i działać przeciwko demonowi, który zdecydowanie nie jest jej przychylny. Mimo problemów i przeciwności losu stara się utrzymywać postawę dzielnej, skorej do poświęceń młodej kobiety, za którą można skoczyć w ogień, co polubiłam w niej już w pierwszej części.

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek // IG: zmu_booklover
Akcja goni akcję i bez przerwy coś się dzieje, dlatego warto dla tego tytułu zarezerwować wieczór lub dwa. Historia młodej, walecznej Kalindy, to świetne książki dla kobiet, które porywają od pierwszej strony. Wyróżniają je nie tylko piękne okładki, od których trudno oderwać wzrok, ale i bohaterowie, którzy niemal na każdym kroku zaskakują. Oczywiście tym razem nie będę się o nich zbytnio rozpisywać, by nie zdradzać fabuły tym z Was, którzy mają jeszcze "Wyklętą królową" przed sobą!

Ten tom nie przyniósł mi tak wielu emocji, jak poprzedni, jednak to nie zmienia faktu, że czekam z niecierpliwością na czwartą część kończącą serię. Zaskoczyło mnie kilka rzeczy w tej książce i już teraz zastanawiam się jak autorka rozwinęła niektóre wątki w ostatnim tomie. Oczywiście mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli! ;)
Jeśli jeszcze nie mieliście przyjemności poznania "Setnej królowej" i jej kolejnych części, to zbliżające się wakacje z pewnością nadadzą się do tego w sam raz! Mam nadzieję, że jeszcze na nich lub wkrótce po ujrzymy na polskim rynku czwarty tom!

Tytuł oryginału: The Rogue Queen
Autorka: Emily R. King
Seria: Setna królowa (#3)
Wydawnictwo: Kobiece
Liczba stron: 368
Moja ocena: 7/10

4 komentarze:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...