wtorek, 16 czerwca 2020

499. Ekipa

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek // IG: zmu_booklover

Bren Monroe to z całą pewnością nie jest słodka dziewczyna, o której marzy każdy. Należy do Ekipy Wilków, czyli jednej z bardziej niebezpiecznych  w całym mieście, w którym ludzie podzieleni są na Normalnych i Ekipy. Bren dużą, choć złą sławę zapewnia miłość do noży, które ma zawsze pod ręką. Obecnie zaczyna ostatni rok liceum, który może okazać się przełomowy. Może pokazać jak silna jest jej ekipa, szczególnie gdy nastroje w szkole podburzają do walk między grupami, może także wyrzucić na wierzch wszystkie problemy, z którymi mierzą się Wilki...

"Ekipa" była moim pierwszym spotkniem z twórczością pani Tijan, choć słyszałam wcześniej sporo dobrego o jej książkach. Polecenia zdecydowanie mnie nie zawiodły, ponieważ już od pierwszych stron świetnie bawiłam się wraz z Brenem i jej bliskimi. Niejednokrotnie śmiałam się, smuciłam i przejmowałam wraz z bohaterami, przez co nie mogłam się oderwać od lektury i spędziłam z nią niemal pół dnia.

Autorka wprowadziła nas do nowego świata, pełnego podziałów na ekipy i normalnych ludzi, niezwiązanych z tymi grupami. Była to miła odskocznia od książek, w której bohaterki są zazwyczaj milutkimi, często nieco głupiutkimi dziewczynami, które na widok faceta zapominają o całym świecie. Bren nie daje sobą pomiatać, wie jak poradzić sobie z problemami i robi wszystko, by nikt nie miał wątpliwości, że jej obecność w ekipie nie jest jedynie wynikiem miłej buzi.

Styl pisania autorki jest lekki i porywa odbiorcę już od pierwszej strony. Tej książki nie da się przerwać na przykład w połowie, odłożyć i zapomnieć. Już teraz nie mogę się doczekać kolejnego tomu i szczerze mam nadzieję, że drugi tom wyjdzie jak najszybciej!
"Ekipa" to jedna z książek dla kobiet, która pozwoliła mi oderwać myśli od zaliczeń w trakcie sesji, za co jestem jej niesamowicie wdzięczna. Co oczywiście nie zmienia faktu, że mam ochotę poznać w tym momencie wszystkie książki jakie napisała Tijan, ponieważ przyjemny styl pisania, prędka akcja i świetni bohaterowie sprawili, że nie mogę oderwać od nich myśli!

Tytuł oryginału: Crew
Autorka: Tijan
Seria: Crew (#1)
Wydawnictwo: Kobiece
Liczba stron: 520
Moja ocena: 8/10

10 komentarzy:

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...