sobota, 2 kwietnia 2016

marcowy stosik!

Kolejny miesiąc i kolejne wielkie stosisko! Zapraszam!

Zaczynając od lewej strony w marcu jako pierwsze powitała dwie książki od taty z okazji dnia kobiet. Biografia mojego ukochanego Leonarda DiCaprio - DiCaprio. Tajemnica sukcesu marzyła mi się od dawna, a że zwróciła moją uwagę w księgarni już na wejściu nie było mowy, żeby bez niej wyjść, a Sklep rzeczy zapomnianych. Vintage zauroczyła mnie swoim opisem. Pieśń harfy jest prezentem od wydawnictwa Smak słowa, jednak jeszcze nie miałam okazji jej zacząć. Pomimo tego wierzę, że szybko to nastąpi. Najbardziej jednak w marcu rozpieszczało mnie wydawnictwo Muza i wydawnictwo AKURAT. Od Muzy otrzymałam Serce w kawałkach, czyli drugi tom świetnego Serca ze szkła, Ritterowie oraz Sedinum. Od Akuratu dostałam Raven oraz Wyścig. Prezentami ode mnie dla mnie z okazji pobytu w innym mieście były Hej, załóżmy zespół!, czyli autobiografia mojego ukochanego zespołu, a także Rok 1984 Orwella w wersji pocket, ponieważ źle się czułam z tym, że nie czytałam tak ważnej książki, o której czytałam nie raz. 
Pod koniec miesiąca mój tato ponownie wkroczył do akcji i kupił mi dwie wyczekiwane od dawna książki - Chcę cię usłyszeć, czyli najnowsza Chamberlain oraz ostatni tom jednej z lepszych serii z jakimi się spotkałam, czyli Pięć sposobów na upadek K.A.Tucker. A tak na jeszcze przyjemniejsze zakończenie miesiąca: pożyczyłam od siostry ciotecznej dwie równie wyczekiwane książki, które miałam chęć przeczytać już od dawien dawna. Są to: drugi tom serii Kronik Białego Królika - Alicja i lustro zombie oraz W ramionach gwiazd, o których był spory szum za granicą. 

I tak prezentuje się mój cały marcowy stosik. Znaleźliście coś dla siebie? Co polecacie przeczytać najpierw?

11 komentarzy:

  1. Piękne pozycje! :) Sedinum mam też u siebie, W ramionach gwiazd już czytałam :) Niedługo zabieram się za Raven ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak, podobało się "W ramionach gwiazd"? Na zagranicznym booktubie pozytywnie o niej mówili i to mnie podkusiło do przeczytania ;)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem Twojej opinii o Ritterach, bo mnie się bardzo podobała :) No i podkradłabym Ci Chcę cię usłyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Hej, załóżmy zespół" to mój must have XD Uwielbiam 5SOS, dlatego muszę jak najszybciej zapoznać się z ich biografią ^^
    No i chcę w końcu przeczytać serię o Alicji! ^^


    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama długi długi czas szukałam biografii sosjerek, bo wszędzie stacjonarnie była wyprzedana, a od kiedy już ją mam nie mam czasu się za nią zabrać :( W każdym razie póki co ją przewertowałam i coś czuję, że będzie świetna <3 Może nawet o niej tu napiszę ;)
      A co do Alicjowej serii, to jestem już po 2 tomach (obecnie są 4 o ile się nie mylę) i warto warto!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Ja najpierw zabrałabym się "Pięć sposobów na upadek" i "Chcę Cię usłyszeć". :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Pięć sposobów na upadek" już przeczytane, bo nie mogłam się uczyć, kiedy ona tak leżała i się na mnie patrzyła... Eh, ciężkie jest życie książkoholika :D
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Koniecznie zabierz się za Rok 1984 - to książka, o której będziesz myśleć jeszcze długo po jej przeczytaniu. Pięć sposobów na upadek jest genialne, genialne, genialne <3 Reszty nie czytałam, więc będę czekać na recenzje. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać "Rok 1984", jednak musiałam go przerwać na rzecz powtórek z lektur, ale historia mnie zaciekawiła. To społeczeństwo wydaje się być tak strasznie zepsute, ale z drugiej strony jest dlatego tak ciekawe. A "Pięć sposobów na upadek" już przeczytałam i >>>>>>>> Ta książka jest cudna, jednak wciąż mi ciężko, kiedy myślę o tym, że to ostatni tom serii.
      Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Świetne książki. W ramionach gwiazd oraz Pięć sposobów na upadek mam już za sobą. Życzę przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...