wtorek, 8 grudnia 2015

182. Ed Sheeran. Graficzna podróż


Ed Sheeran to dwudziestoczteroletni brytyjski muzyk i tekściarz. On nie jest gwiazdką, która doszła do swojej pozycji dzięki pieniądzom rodziców. Chłopak już od najmłodszych lat ciężko pracował i jak widać opłaciło mu się to, choć jego przeszłość nie jest zbyt kolorowa.
Nie chciał pisać autobiografii, na propozycje odpowiadał, że jest na to za młody i nie sądzi by kogoś ona zainteresowała. Po pewnym czasie uległ jednak namowom najbliższym i uchylił swoim fanom rąbka tajemnicy. I to był strzał w dziesiątkę!

Ed zaczyna książkę rozdziałem "Rozniecenie iskry", w którym poznajemy go jako dzieciaka wspieranego przez rodziców w rozwijaniu się muzycznie. Przez całą książkę dowiadujemy się o pozytywach i negatywach działania na własną rękę w świecie muzyki, a także o tym, że co by się nie działo Ed postawi na swoim, nawet jeśli wszyscy inni będą przeciwni jemu pomysłowi. Bo w końcu chodzi o to, żeby to była jego muzyka, czy teledyski, prawda?

Jak zapowiada tytuł książki wewnątrz znajdziemy nie tylko informacje o piosenkarzu, ale też wiele prac jego przyjaciela z dzieciństwa - Phillipa Butaha. Mężczyzna ma niesamowity talent i wiele z dzieł mam ochotę oprawić w ramki i powiesić, chociaż szkoda niszczyć tak wspaniałą książkę.

Muzykę Eda uwielbiam już od dawna i kiedy dowiedziałam się o tej książce wiedziałam, że muszę ją zdobyć. Moim zdaniem jest to pozycja idealna dla każdego fana, czy fanki artysty i nie można jej przegapić!

Tytuł oryginału: A Visual Journey
Autorzy: Ed Sheeran&Phillip Butah
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 210
Moja ocena: +9/10
Za możliwość poznania autobiografii tego cudownego artysty serdecznie dziękuję pani Iwonie z AIM Media!

2 komentarze:

  1. Nie jestem aż taką wielką fanką Eda, ale muszę przyznać, że wydanie całej książki jest c u d o w n e !

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...