niedziela, 5 lutego 2023

597. Late to the party

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

Codi nie sądziła, że w wieku siedemnastu lat jej życie będzie tak poukładane i grzeczne. Nigdy się nie całowała się, bo nie podobają jej się chłopcy, nie imprezowała i nie zarwała nocy na mieście. Jest wręcz za grzeczna i ma zbyt infantylne i statyczne podejście do życia, zdaniem jej przyjaciół. Dlatego też zgadza się na wspólne wyjście na imprezę. Nie spodziewa się jednak, że z imprezy wróci z wielkim sekretem i zyskanym dzięki temu nowym przyjacielem. A to dopiero początek zmian!

Po udanym spotkaniu z Kelly Quindlen w "She Drives Me Crazy" wiedziałam, że nie powinnam omijać książek tej autorki. Lekkie pióro, przyjemny styl i duża doza humoru sprawiły, że ponownie się zachwyciłam!

Codi, świadomie lub nie, żyła w bańce i gdy jej przyjaciele zaczynają tę bańkę opuszczać, czuje się zagubiona. Jest to oczywista reakcja, jednak trudna do wytłumaczenia sobie w szybki i bezbolesny sposób. Nie ma zmian bez zmian, a gdy przychodzą one niespodziewanie, to świat młodej osoby zaczyna się sypać, o ile sama nie podda się zmianom. 

Jest to książka idealna dla nastolatków wchodzących w dorosłość i powoli przymierzających się do opuszczenia szkoły. Wyjazd na studia wiąże się nie tylko z opuszczeniem bliskich, ale i doświadczaniem nowych rzeczy, a to z kolei często powiązane jest z szeregiem obaw. Sama to przeżyłam, dlatego nie dziwiło mnie podejście Codi. Wręcz żałowałam, że nie miałam tej książki przy sobie wcześniej, gdy sama przechodziłam przez okres otwierania się na nowe, nieznane rzeczy. 

Tak jak i wcześniejszą książkę pani Quindlen, "Late to the Party" również serdecznie polecam młodym osobom wchodzącym w okres dojrzewania społecznego, którzy czują się zagubieni wśród otoczenia. Mam nadzieję, że historia Codi pomoże Wam odkryć siebie i rozwiązać część problemów!


Tytuł oryginału: Late to the party

Autorka: Kelly Quindlen

Wydawnictwo: Jaguar

Liczba stron: 336

Moja ocena: 7/10

Ze egzemplarz dziękuję Wydawnictwu!


I Współpraca recenzencka z Wydawnictwem I

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...