wtorek, 4 października 2022

Podsumowanie września!

Parę słów o książkach - blog z recenzjami książek
Instagram: @zmu_booklover
 

I ostatni miesiąc wakacji za mną. Sprawdźmy wspólnie jak udało mi się go spożytkować!


Przeczytane: 

1. Mroczniejszy odcień magii - V.E. Schwab (408 stron)

2. Devlin - Jennifer L. Armentrout (492 strony)

3. Na zawsze, ale z przerwą - Taylor Jenkins Reid (352 strony)

4. Polowanie na Escobara - Mark Bowden (448 stron)

5. Bieżeństwo 1915. Zapomniani uchodźcy - Aneta Prymaka-Oniszk (368 stron)

6. Biała Maria - Hanna Krall (178 stron)

7. Klara i Słońce - Kazuo Ishiguro (320 stron)

8. First last look - Bianca Iosivoni (376 stron)

9. Król Demon - Cinda Williams China (560 stron)

10. Z piasku i popiołu - Amy Harmon (332 strony)

11. Samobójcy. Listy z nazistowskich Niemiec - Christian Goeschel (304 strony)

12. Columbine. Masakra w amerykańskim liceum - Dave Cullen (640 stron)

13. First last night - Bianca Iosivoni (400 stron)

14. Czarny flaming - Dean Atta (368 stron)

15. Najgłębsze Południe. Opowieści z Natchez, Missisipi - Richard Grant (232 strony)

16. It started with Paris - Cathy Kelly (506 stron)

17. Lucyfer - Jennifer L. Armentrout (464 strony)

18. Gad. Spowiedź klawisza - Paweł Kapusta (272 strony)


Liczba stron: 7 020

Dziennie: 234


Obejrzane: 

a) seriale: 

1. Gilmore Girls / Kochane kłopoty - 4. sezon, 5. sezon (44 odcinki)

2. The Good Doctor - 13 odcinków

3. Devil in Ohio / Diabeł w Ohio- 1. sezon (8 odcinków)

4. Police University (k-drama) - 2 odcinki

5. Diary of Gigolo / Dziennik żigolo- 1. sezon (10 odcinków)

6. The Trials of Gabriel Fernandez / Procesy w sprawie Gabriela Fernandeza - 1. sezon (6 odcinków)

7. Roman Empire / Cesarstwo rzymskie - 3. sezon (4 odcinki)

8. Dahmer / Potwór: Historia Jeffreya Dahmera - 1. sezon (10 odcinków)


b) filmy: 

1. Awakenings / Przebudzenia (1990)

2. L.A. Confidential / Tajemnice Los Angeles (1997)

3. Vanity fair / Targowisko próżności (2004)

4. Sense and Sensibility / Rozważna i romantyczna (1995)

5. Little women / Małe kobietki (1994)

6. I came by / Przypadkowy przechodzień (2022)

7. Public enemies / Wrogowie publiczni (2009)

8. Man on fire / Człowiek w ogniu (2004)

9. 12 Monkeys / 12 małp (1995)

10. Labor Day / Długi, wrześniowy weekend (2013)

11. Extraction / Ocalenie (2020)

12. Broad Peak (2022)

13. Loving Vincent / Twój Vincent (2017)


Wrzesień? 

Nie ukrywam, że wrzesień był dla mnie bardzo intensywny. Praktycznie do końca miesiąca pracowałam, a po pracy robiłam masę przetworów, bo przed studiami koniecznie trzeba było skorzystać z pogody i darów natury. Pomiędzy tym staralam się jednak odpoczywać z książką, serialem lub filmem, co, jak widać wyżej. nawet mi się udało. W sierpniu zaczęłam oddawać do biblioteki część swojego księgozbioru i wracając stamtąd wypożyczałam po kilka lektur - większość moich czytelniczych łupów z września pochodzi właśnie z biblioteki. 

Najlepszymi w tym miesiącu okazały się Columbine i Czarny flaming, o których miałam przyjemność napisać. Jeśli chodzi o filmy, to perełkami były: Przebudzenia i Małe kobietki, a serialowo zachwyciłam się kolejnymi sezonami Gilmorek, Dziennikiem żigolo, Procesami w sprawie Gabriela Fernandeza oraz Dahmerem. 


Październik?

W pażdzierniku planuję kontynuować czytanie i oglądanie na tyle, na ile powolą mi obowiązki. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć czas na pogodzenie wszystkiego i za miesiąc przyjdę tu z równie obfitym podsumowaniem. A póki co, trzymajcie kciuki!


Jak minął Wam wrzesień? Co czytaliście, co oglądaliście?

1 komentarz:

  1. Gratuluję wyniku. Jest imponujący. Co do seriali to widziałam jedynie "The Good Doktor" i zakochałam się w nim. No i niektóre filmy mam zamiar nadrobić ;)
    Życzę udanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń

Skoro jesteś już tutaj to naskrob dla mnie parę słów o recenzji/książce. Dziękuję ♥ Motywuje mnie to do dalszego pisania. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...